«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

ماجرای فوت یک بازنشسته در تجمع اعتراضی بازنشستگان اصفهان

  • کد خبر: ۵۸۸۹۰
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
  • ۱۶
ماجرای فوت یک بازنشسته در تجمع اعتراضی بازنشستگان اصفهان
فیلمی مبنی بر تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در مقابل اداره کل تأمین اجتماعی در خیابان عباس‌آباد اصفهان و برخورد و تیراندازی نیروی انتظامی با تجمع‌کنندگان که منجر به فوت یکی از افراد شده، در فضای مجازی دست به دست شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته فیلمی مبنی بر تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در مقابل اداره کل تأمین اجتماعی در خیابان عباس‌آباد اصفهان و برخورد و تیراندازی نیروی انتظامی با تجمع‌کنندگان که منجر به فوت یکی از افراد شده، در فضای مجازی دست به دست شد و این امر واکنش افراد زیادی را به دنبال داشت.

 

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی با عنوان برخورد نیروی انتظامی با بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به اصفهان نیست و فاقد هرگونه موضوع انتظامی است.

 

سرهنگ مصطفی مرتضوی افزود: این فیلم مربوط به استان‌های دیگر بوده که در هفته‌های گذشته اتفاق افتاده و این در حالی بوده که ماموری که در فیلم وجود دارد مامور نیروی انتظامی نیست و این فیلم دارای یک عنوان جعلی است.

 

وی پیرامون هدف انتشار این‌گونه فیلم‌های جعلی تصریح کرد: نخستین انتشار این فیلم توسط کانال‌های معاند صورت گرفت که هدف‌هایی نظیر تشویش اذهان عمومی، شایعه پراکنی، سیاه‌نمایی در جامعه و مخدوش بودن انضباط اجتماعی و امنیت عمومی را به همراه دارد.

 

رئیس پلیس فتای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در خیابان عباس آباد هیچ‌گونه درگیری و مقابله‌ای رخ نداده است، در حالی که این تجمعات در گذشته نیز وجود داشته و به صورت آرام هدایت شده است.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
3
دولت حق مارابایدبدهداگرنارضایتی باشدمقصردولت وآقای نوبخت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
3
شما می گوید مال اصفهان نیست مال شهر دیگر است مگه شهر دیگر جزو کشور ایران نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
2
کسی برای کشته شدن یک بازنشسته کارگری دلسوزی نمی کند. شما هم به راحتی می توانید تکذیب کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
3
این آقایون خودشون در ماه چقدر حقوق میگیرن......اگر من مسئول بودم.تمام مدیران باید با ماهی حدود دو میلیون تومان زندگی کنن...تا بفهمند که دیگران چی میکشن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
3
امیدوارم پلیس با خرد و دانا باشد که تا آخر رو سفید بماند
مستمری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
4
بااین حقوق همه خود بخودمی میریم،دولت زحمت نکشد.تیرهاش به هدرندهد.تاکی دروغ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
1
چقدر شفاف در مورد موضوع صحبت میشه. آدم خیلی میفهمه چی شده
مستمره بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
4
سلام جناب آقای نوبخت و اقای روحانی تورا به آن وجدان که ندارید قسم می دهیم بابا ما بزنشسته تامین اجتماعی هم ادم هستیم والله زن وبچه خانواده داریم شرمنده شدیم پیش خانواده به خدا گرسنه ام نان را نسیه می گیریم منتظریم یارانه بپردازند تا پول نان را بدهیم چرا باور نمی کنید .من شخصا در ماه یک کیلو میوه نمی توانم بگیرم چرا باور نمی کنید به چه قسم بخوریم که شما باور کنید من همسرم انسولین هست خودم مریض هستم با دومیلیون و هفتصد هزار تومان نمی توانم زندگی کنم بابا باور کنید دیگر قسم نمی خوریم رفتم برنج بگیرم گفتم یک کیلو برنج بدهید مغازه دار گفت سی و شش هزار تومان والله نتوانستم بخرم برگشتم خانه از ناراحتی نشستم گریه کردم باور کنید بیاد به خدا حقوق ما بازنشستگان تامین اجتماعی را مثل حقوق دیگر بازنشسته ها افزایش بدهید تا بتوانیم حداقل نان را نسیه نخریم .با تشکر .به امید زندگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
3
جالب اینکه حتی به بازنشسته ای که چیزی جز حداقل تامین معاش و کف حقش رو نی خواد هم با گلوله پاسخ می دهند . این حکومت عدل اسلامی ست .؟
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
مسیولین تامین اجتماعی و دیگر نهادهای مسئول . چرا در همسان سازی برای ما کارافتادگان کلی . همسان سازی را بر اساس سابقه پرداخت بیمه در نظر گرفته شده ما که از کارافتاده هستیم همانطور که حقوق کامل میگیریم میبایستی در همسان سازی جزو کارکردکامل برایمان درنظربگیرید . خواهشمنداست پیگیری واقدام شود.
میری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
مگه میشه نیروی انتظامی به روی عده ای بازنشسته پیر شلیک کند؟ متاسفانه یک عده نشستن و هر شایعه ای را می سازند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
این حرف رانگوییدچه بگوئیدبسه انقدرقتل وغارت بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
نه ؛ پلیس ما خیلی خوبه اصلأ تیراندازی نمیکنه اصلأ به کسی شلیک نمیکنه همه ی فیلمها در این باره هم کار شبکه های معاند می‌باشد و تامام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
چرا به اینجا برسه که بهانه دست دشمن معاند بدهیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
سلام
تو رو خدا یه فکری برای بازنشستگان تامین اجتماعی بکنید
بدبخت تر از این قشر نداریم
خدا می‌دونم ما داریم چه جوری زندگی میکنیم
مستمربگیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
آقایون مگرزحمات شبانر وز ماکارگران برای امروزه بود که شرمنده زن وبچه باشیم تاکی بگیم نداریم 6ماه یک کیلو گوشت نگرفتم باز دم کرونا گرم مهمونی قطع شد تاکی چقدر ماه پشت ابرنمیماند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->