تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

نزاع خونین در مشهد برای جانبداری از پدر خانواده، رنگ جنایت گرفت

  • کد خبر: ۵۹۲۳۱
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
نزاع خونین در مشهد برای جانبداری از پدر خانواده، رنگ جنایت گرفت
قرار نبود حرفی از چاقو به وسط بیاید. مرد جوان فکر می‌کرد با تشر زدن و به راه انداختن سروصدا برادر کوچکش را سرجایش می‌نشاند و از حجم اذیت‌های او علیه پدرش می‌کاهد.
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ قرار نبود حرفی از چاقو به وسط بیاید. مرد جوان فکر می‌کرد با تشر زدن و به راه انداختن سروصدا برادر کوچکش را سرجایش می‌نشاند و از حجم اذیت‌های او علیه پدرش می‌کاهد. اما ورق این جروبحث خانواد‌گی روی دیگر خود را نشان داد. پسر جوان که برای مقابله با برادر بزرگش گارد گرفته بود، نمی‌خواست جلوی او کوتاه بیاید، همین شد که دعوای ۲ برادر بالا گرفت و فاجعه‌بار شد.

خون که ریخته شد همه آن سروصدا‌ها به یک‌باره فرو نشست و خانه پدری ۲ برادر در سکوتی مرگ‌بار فرو رفت. تا اورژانس برسد صدای ناله‌های پسرک جوان بود که گهگاهی سکوت این خانه را می‌شکست. شرمندگی از سروروی مرد چهل‌ویک‌ساله به همراه عرق سردی که بر پیشانی‌اش نشسته بود فرو می‌ریخت.
خودرو آمبولانس سر رسید و بلافاصله پسر کوچک خانواده که خون‌ریزی شدید داشت به بیمارستان مهرگان منتقل شد. ساعت یک بامداد روز پنجشنبه را نشان می‌داد که پسر بیست‌وپنج‌ساله در برابر فرشته مرگ تسلیم شد و نبضش از کار افتاد.

با اعلام فوت این فرد و نوع مرگ او، موضوع بلافاصله به پلیس گزارش شد و طولی نکشید که تیمی از عوامل انتظامی برای تهیه گزارش اولیه در بیمارستان مهرگان حاضر شدند. مأموران پس از تشکیل پرونده و با در نظر گرفتن گزارش اولیه کادر درمان بیمارستان با طرح فرضیه قتل موضوع را به بازپرس ویژه جنایی دادسرا اعلام کردند.


مرگ پسر ۲۵ ساله در بیمارستان

ساعت حوالی ۲ بامداد آخرین روز از ماه بهمن را نشان می‌داد که قاضی زرقانی به همراه تیمی از کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی در محل حضور یافتند. در همان دقایق ابتدایی تحقیقات این پرونده دستور بازداشت متهم صادر شد و سپس جسد متوفی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانون انتقال یافت.
متهم به قتل که برادر بزرگ‌تر مقتول است در همان دقایق اولیه تحقیقات مجریان قانون به ارتکاب جرمش اعتراف کرد و آلت‌قتاله که یک قبضه چاقوی ضامن‌دار بود را در اختیار کاراگاهان پلیس قرار داد.

این مرد چهل‌ویک ساله که دچار تألم روحی شدید شده بود در جلسه بازجویی به دکتر زرقانی، بازپرس پرونده گفت: مقتول پدرم را اذیت می‌کرد و پدرم هم از این موضوع شکایت داشت. چهارشنبه‌شب خانه پدرم بودم که برادرم به خانه آمد. ابتدا در مورد پدرم با او حرف زدم که دعوایمان بالا گرفت. نمی‌دانم چه شد که ناگهان دست به چاقو شدم و در مقابل چشم پدر و مادرم یک ضربه به پایش زدم. خون از پای برادرم جاری شد عقب کشیدم و او هم روی زمین افتاد. موضوع را بلافاصله به اورژانس خبر دادم، اما به دلیل خون‌ریزی شدید او جانش را از دست داد.


اصابت چاقو به کشاله‌ران

ظهر دیروز بازپرس ویژه رسیدگی به قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده جنایی گفت: مقتول جوانی متولد ۷۴ است که در پی درگیری با برادر بزرگ‌تر خود از ناحیه کشاله‌ران مورد اصابت ضربه شدید چاقو قرار گرفته و بعد از انتقال به بیمارستان، برخلاف دریافت خدمات پزشکی به دلیل خون‌ریزی شدید جان خود را از دست داده است.
دکتر حسن زرقانی بیان کرد: در تحقیقات اولیه متهم اصلی پرونده دستگیر و به جرمش اعتراف کرد. متهم در اظهارات خود مدعی شده که به دلیل دفاع از حق پدر سال‌خورده‌اش که مورد اذیت مقتول بوده دست به این جنایت زده است، اما با این حال تحقیقات قضایی و پلیسی از این مرد جوان ادامه دارد.


کشف جنایت در کیسه

قاضی ویژه شعبه ۲۱۱ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در ادامه به کشف بقایای یک جسد در ظهر سی‌ام بهمن اشاره کرد و گفت: مأموران شهرداری مشهد که در یکی از مناطق بولوار شاهنامه مشغول حفاری بخشی از زمین بودند در ابتدای گودبرداری خود در عمق سی‌سانتی‌متری زمین یک کیسه مشکوک را کشف کردند.

این مقام قضایی مشهد ادامه داد: مأموران شهرداری در بررسی محتویات کیسه کشف شده استخوان‌های کامل جسد یک انسان را مشاهده کردند که بلافاصله این موضوع به پلیس اطلاع داده شد. با گزارش خبر به این شعبه بازپرسی دستور رسیدگی به پرونده صادر شد و تیمی از کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی در محل کشف جسد حضور یافتند و استخوان‌ها نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.
قاضی زرقانی گفت: طبق معاینات اولیه پزشکی قانونی استخوان‌ها متعلق به زنی بیست تا سی‌ساله است که حدود ۱۰ سال از مرگ وی می‌گذرد. تحقیقات این پرونده نیز تا روشن شدن زوایای پنهان این جنایت از سوی کاراگاهان پلیس ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->