نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده ایجاد پارلمان محیط زیست یک ضرورت برای نجات آب در دولت چهاردهم باشد بنی صدر و رجوی چگونه از ایران فرار کردند؟ دستگیری متهمان جنایت در مقابل آرامگاه فردوسی + عکس چهار میوه را شب‌ها نخورید آموزش دستور العمل‌های بهداشتی به بیش از ۵ هزار نفر از موکب‌داران در مشهد توزیع ۱۵۶ میلیون جلد کتاب درسی در سال تحصیلی جاری | دریافت وجه از والدین در مدارس دولتی در صدر شکایت ها
سرخط خبرها

کشف لاشه ۲ آهو از خانه شکارچیان در خواف

  • کد خبر: ۶۰۲۴۵
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کشف لاشه ۲ آهو از خانه شکارچیان در خواف
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف از کشف و ضبط لاشه چند گونه حفاظت شده در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف از کشف و ضبط لاشه چند گونه حفاظت شده در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.
داوود نورمحمدی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: محیط‌بانان یگان حفاظت این سازمان در پی دریافت خبری از سوی منابع اطلاعاتی خود به گزارشی دست یافتند که نشان می‌داد ۲ شکارچی غیر مجاز اقدام به شکار چند رأس آهو کرده و این حیوانات را در خانه مسکونی‌شان سلاخی کرده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: مأموران پس از دستیابی به این خبر با هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و مخفیگاه ۲ متهم این پرونده را در یکی از روستا‌های حاشیه منطقه حفاظت شده سیرخون شناسایی کردند. محیط‌بانان در ادامه عملیات خود با همکاری عوامل انتظامی شهرستان خواف و اخذ مجوز ورود به منزل به بازرسی ۲ خانه از متخلفان اقدام کردند.

نورمحمدی ادامه داد: پس از ورود مأموران به محل و انجام بازرسی از خانه اجزا و گوشت ۲ رأس آهو و سر یک خرگوش که به‌تازگی شکار شده بودند کشف و توقیف شد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف بیان کرد: دستگیری متخلفان که قبل از حضور مأموران از محل گریخته بودند در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت و تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->