ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک پاریس امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار
سرخط خبرها

سال سخت ۱۴۰۰ درانتظار فرهاد مجیدی و شاگردان| اسطوره سربلند خواهدبود؟

  • کد خبر: ۶۱۲۰۹
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
سال سخت ۱۴۰۰ درانتظار فرهاد مجیدی و شاگردان| اسطوره سربلند خواهدبود؟
فرهاد مجیدی درحالی توانست دومین برد خود را هم با استقلال به دست آورد که به نظر می‌رسد روز‌های سختی را در اولین ماه سال ۱۴۰۰ پیش رو داشته باشد.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرهاد مجیدی در دومین بازی خود نیز موفق شد برنده از میدان رقابت با پیکان خارج شود. این بازی که نخستین بازی استقلال در جام حذفی بود با پیروزی آبی‌ها تمام شد.
گل‌های استقلال را شیخ دیاباته درد دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و محمد داشگر در دقیقه ۳۸ به ثمر رساندند. تک گل پیکان را هم ابراهیم صالحی در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند.

دراین بازی استقلال به خصوص درنیمه دوم به شدت تحت فشار پیکان بود و حتی تا آستانه پذیرفتن گل تساوی هم پیش رفت، اما شانس یار مجیدی و شاگردان بود که دروازه خود را باز شده ندیدند.
با این برد استقلال با روحیه بهتر مقابل ماشین سازی قرار می‌گیرد. دیداری که هفته آتی در تبریز برگزار می‌شود تا استقلال آخرین نبرد خود در سال ۱۳۹۹ را هم به انجام برساند.

استقلال در ایام عید دیداری نخواهد داشت، اما از ۱۴ فروردین ماه دوباره به صحنه باز خواهد گشت. استقلال دراین روز دوباره با پیکان بازی خواهد داشت و بعد از آن در آبادان رخ در رخ صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت.

استقلال سپس باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند که به نظر می‌رسد با توجه به میزانی جده شرایط سختی برای آبی‌ها ایجاد شود.
درواقع بازی‌های سخت مجیدی از سال ۱۴۰۰ تازه آغاز خواهد شد وباید دید سرمربی استقلال چه برنامه‌ای برای روز‌های سخت سال آتی دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->