وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال
سرخط خبرها

آستین: من خیلی خوش بین هستم|الان فقط به بازی دوم با ذوب آهن فکر می‌کنیم

  • کد خبر: ۶۱۲۲۸
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
آستین: من خیلی خوش بین هستم|الان فقط به بازی دوم با ذوب آهن فکر می‌کنیم
تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در اولین بازی مرحله فینال از سد ذوب آهن اصفهان گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، واورلی آستین سنتر آمریکایی-آلمانی شورا و شهرداری قزوین پس از پیروزی بر تیم ذوب آهن گفت: ما در بازی‌های قبلی برابر اکسون و خوزستان خیلی نزدیک باختیم و بچه‌های مان بهم ریختند، چون انتظار آن باخت‌ها را نداشتیم. ما تیم قدرتمندی هستیم و بازیکنان خوبی داریم و نباید تا آن اندازه بد می‌باختیم، اما بعد از آن دوباره تمرین کردیم و سرمربی هم بازیکنان صحبت کرد و دوباره روحیه گرفتیم و توانستیم با بازی خیلی خوب مقابل ذوب آهن نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
او درباره حضور در فینال و کسب عنوان قهرمانی نیز گفت: من در حال حاضر فقط امیدوارم از این مرحله موفق و برنده بیرون بیائیم. من خیلی خوش بین هستم چرا که ما تیم هماهنگی شده ایم و بازی خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. اصلا نگاه کلی ندارم و نمی‌خواهم خیلی جلوتر را ببینم. من در هر بازی به همان لحظه بازی نگاه می‌کنم و تمرکزمان بازی به بازی است. هر کسی دوست دارد به قهرمانی برسد و ما هم تمام تلاش مان را می‌کنیم تا به فینال برسیم، اما در حال حاضر به بازی بعدمان فقط فکر می‌کنیم.
آستین در پایان گفت: قزوین تیم بسیار خوبی است. ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داریم که برای پیروزی واقعا می‌جنگند و می‌توان به آینده آن‌ها امیدوار بود. من از اینکه در کنار این تیم هستم و در لیگ ایران بازی می‌کنم خوشحال هستم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->