استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

شروع والیبال ساحلی بانوان در مشهد

  • کد خبر: ۶۱۵۰۳
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
شروع والیبال ساحلی بانوان در مشهد
برای اولین‌بار استارت والیبال ساحلی بانوان در مشهد زده شد و دختران والیبالیست مشهدی پا روی زمین تمرینی ماسه‌ای گذاشتند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ برای اولین‌بار استارت والیبال ساحلی بانوان در مشهد زده شد و دختران والیبالیست مشهدی پا روی زمین تمرینی ماسه‌ای گذاشتند. پس از اینکه امسال نماینده مشهد برای اولین‌بار در لیگ هندبال ساحلی بانوان شرکت کرد، حالا نوبت به والیبالیست‌ها رسیده و قرار است آن‌ها نیز رقابت بر روی ساحل را تجربه کنند. در‌همین‌خصوص اولین تمرین بانوان والیبالیست ساحلی استان نیز در کمپ ساحلی اختصاصی بانوان مشهد آغاز شده است.

تمرین ۶۰ دختر والیبالیست خراسانی

بازیکنان دختر والیبال استان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و در قالب ۳ گروه در اولین تمرینات والیبال ساحلی دختران خراسان رضوی حاضر شدند. در اولین اردو ۶۰ والیبالیست دعوت شدند که با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته اردو‌های انتخابی و استعدادیابی برای شرکت در مسابقات کشوری سال‌۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. خردمند، سیدی و سلیمانی، ۳ مربی حاضر در این اردو بودند که در ماه‌های گذشته به‌عنوان اولین مربیان والیبال ساحلی بانوان در دوره مربیگری درجه ۲ این رشته از خراسان رضوی شرکت کردند که این روند برای ۱۲ مربی دیگر استان همچنان ادامه خواهد داشت.

کمپ اختصاصی بانوان

بهترین اتفاق برای شهر مشهد، داشتن کمپ اختصاصی است که در اردوگاه اختصاصی آموزش‌و‌پرورش قرار دارد. کمپ اختصاصی والیبال ساحلی بانوان برای اولین‌بار با تفاهم و همکاری معاونت تربیت‌بدنی و سلامت ناحیه‌۵ آموزش‌و‌پرورش و کمیته ساحلی هیئت استان در اردوگاه طرقبه برپا شده است که میزبان اولین گام‌های والیبال ساحلی بانوان مشهد بوده است.

تصویب پوشش دختران والیبالیست

با‌وجود اینکه تیم ملی والیبال ساحلی مردان ایران در جایگاه قابل‌قبولی قرار دارد و تیر‌۱۴۰۰ راهی مسابقات چین می‌شوند تا بتوانند به سهمیه المپیک توکیو دست یابند، اما به‌دلیل محدودیت‌ها هنوز خبری از تیم ملی بانوان نیست. با‌این‌حال مسابقات قهرمانی کشور این رشته برای بانوان ایرانی در حال رونق‌گرفتن است. میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال، ماه گذشته از تصویب پوشش محجبه ویژه رشته والیبال ساحلی بانوان توسط وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
 
او گفته است: در‌این‌راستا نیاز به برنامه‎‌ریزی دقیق و منطقی وجود دارد که با توجه به محدودیت‌‏هایی که در ابعاد مختلف در بخش والیبال بانوان هست، باید توجه ویژه‎‌تری به این حوزه شود. همچنین امسال برای نخستین‌بار دوره‌های بازآموزی داوران و مربیان ساحلی و نیز اولین دوره مسابقات چهار‌نفره والیبال ساحلی بانوان برگزار شد. در سال جدید نیز از خرداد مسابقات قهرمانی کشور زیر ۱۴‌سال دختران برگزار می‌شود، در مرداد رقابت‌های زیر ۱۶ و زیر ۱۸ سال و شهریور نیز زیر‌۲۰ و زیر ۲۲‌سال به میدان می‌روند و تا آن زمان قطعا باید شاهد حضور نمایندگان خراسان نیز باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->