سرخط خبرها

کارشناس صداوسیما: میوه نخورید، برنج خالی بخورید! + فیلم

  • کد خبر: ۶۱۵۳۸
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
  • ۴۹
نسخه‌های عجیب کارشناسی در برنامه تلویزیونی برای مردم: میوه نخورید؛ برنج خالی بخورید! بجای اینکه هر هفته میوه بخورید ماهی یکبار میوه بخرید!

ویدئو| نسخه‌های عجیب کارشناسی در برنامه تلویزیونی برای مردم

تعداد بازدید : 11217
 
کارشناس صدا و سیما در برنامه زنده باد زندگی شبکه دوم: باید سطح انتظارات‌‌مان را از گوشت مرغ و میوه پایین‌تر بیاوریم تا زندگی حرکت کند. اگر یک هفته میوه نخوریم اتفاقی نمی‌افتد.به داشته‌هایمان قناعت کنیم.

واکنش کاربران به توصیه عجیب کارشناس تلویزیون در خصوص گرانی میوه

کارشناس صداوسیما: میوه نخورید، برنج خالی بخورید! + فیلم

کارشناس صداوسیما: میوه نخورید، برنج خالی بخورید! + فیلم

کارشناس صداوسیما: میوه نخورید، برنج خالی بخورید! + فیلم

 

واکنش تند مجید صالحی به اظهارات عجیب کارشناس تلویزیون!

کارشناس صداوسیما: میوه نخورید، برنج خالی بخورید! + فیلم

 

واکنش داریوش فرضیایی به اظهارات عجیب کارشناس تلویزیون!

کارشناس صداوسیما: میوه نخورید، برنج خالی بخورید! + فیلم

 

توصیه خطرناک صداوسیما برای مقابله با گرانی ها

روز گذشته کارشناس صدا و سیما در برنامه «زنده باد زندگی» مردم را به قناعت بیشتر و نخوردن میوه به دلیل گرانی دعوت کرد. هر چند که صحبت های این کارشناس سنخیتی با اسم برنامه نداشت، اما موضع منفعلانه در قبال تورم خوراکی ها و پاک کردن صورت مساله گرانی کالاهایی است که باعث شده دو وزیر صمت و جهاد کشاورزی به دادسرای دیوان محاسبات احضار شوند. اما چرا این صحبت ها آن هم در شرایط فعلی که باید فکری به حال سبد معیشتی خانواده های کم درآمد کرد تا آنها نیز بتوانند از حداقل ها برخوردار شوند، خطرناک است؟  در حال حاضر کاهش ارزش پول ملی و تورم دو رقمی، شرایطی را به وجود آورده که سبد غذایی چندین میلیون نفر از شهروندان ایرانی، آب رفته است. بر اساس تخمین قیمتی که برخی رسانه ها از سبد غذایی که وزارت بهداشت اعلام کرده، داشتند، یک خانواده سه نفره در ماه باید ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه کند تا سوء تغذیه نگیرد. از سوی دیگر بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار از تورم، تورم سالانه در بهمن ماه ۳۴.۲ درصد و تورم نقطه ای خوراکی در همین ماه نیز حدود ۷۰ درصد گزارش شده، بیشترین افزایش قیمت نقطه ای سبد خوراکی مربوط به «میوه و خشکبار» با ۸۸.۲ درصد و گروه «شیر، پنیر و تخم مرغ» با ۷۹ درصد است. آمارهای رسمی از «ضریب اهمیت کالاها» در سبد مصرفی افراد نیز نشان می دهد که مقوله بهداشت و درمان برای دهک اول ۴.۶۷ و برای دهک دهم تقریبا دو برابر دهک اول، حدود ۱۰ اهمیت دارد. بدین معنا که اگر مواد خوراکی کمتری توسط افراد مصرف شود، دهک های کم درآمد آسیب بیشتری از تبعات «مصرف پایین» می برند و باید هزینه های بیشتری برای درمان بیماری ها بپردازند. بنابراین تشویق به «قناعت» آن هم به این شکل در رسانه ملی، نه تنها به ادامه ناتوانی در مدیریت بازارها دامن می زند و مقصر مشکلات را نه مسوولان که زیاده خواهی مردم جلوه می دهد؛ بلکه دهک های کم درآمد را در مقابل بیماری ها آسیب پذیرتر می کند. با فرمولی که کارشناس صدا و سیما برای مقابله با گرانی ارایه داد، مردم نباید وسائل خانه و آپارتمان نیز بخرند، چراکه قیمت آنها نیز بالاست. هر چند برای خریدشان، با فرض عدم تغییر تورم و قیمت نیز باید ماه ها و بلکه سال ها پس انداز کنند. 

 

آنچه کارشناس صدا و سیما مطرح کرد

«باید سطح توقعات مان را پایین آوریم. تا امروز سطح انتظارات کم شده ولی از این هم باید کمتر شود وگرنه زندگی حرکت نمی کند. مثلا اگر تا دیروز برنج با خورشت می خوردیم، برنج خالی سر سفره بیاوریم»؛ اینها بخشی از سخنان مطرح شده در آنتن زنده و در شرایطی است که بسیاری از اقلام مانند گوشت، مرغ و حتی آجیل از سفره های مردم حذف شده یا کمتر خریداری می شوند. مجری در ادامه از کارشناس می پرسد: «سطح توقعات مان را از گوشت و مرغ هم پایین تر آوریم؟» که پاسخ کارشناس یک «بله» قاطعانه است. ادامه می دهد که «انسان ها گرچه شایسته بهترین ها هستند اما باید خود را با حداقل های جدید عادت دهند. چه عیبی دارد که در سبد ما میوه نباشد. یک هفته میوه نخوریم چه می شود؟» هر چند این سوال از او پرسیده نمی شود که اگر هفته ها به ماه ها و بلکه سال ها منتهی شود، چه؟ او در جایی می گوید: «مرغ ۸۵ هزار تومان را نمی توان خرید و خورد». مجری نیز ضمن مخالفت با او می گوید که «مرغ ۸۵ هزار تومان نیست، قیمت ندهید. فیله مرغ این قیمت است.» کارشناس نیز مبنای نرخی که اعلام کرده، «اخبار دیروز» می داند. از همین جمله می توان دریافت که نه تنها قیمت ها در بازار را نمی داند که گویا برای انجام تبلیغ جهت عادت دادن به گرانی به رسانه ملی آمده و شاید همین نسخه کم خوردن ها را نیز در زندگی اش پیاده نمی کند. او در جایی خطاب به مجری می گوید: «خب با این قیمت ها چه کنیم؟» مخاطب این سوال نه مردم که باید مسوولانی باشند که قرار بود برای معیشت مردم چاره ای بیندیشند تا سفره ها بیش از این کوچک نشود. 

 

گرانی در بازار خوراکی

در بهمن ماه سال جاری نسبت به بهمن سال تورم نقطه ای برنج ایرانی ۴۸ درصد، مرغ ۸۲.۳ درصد، گوشت گاو ۴۱.۵ درصد، شیر ۷۴.۸ درصد، تخم مرغ ۱۱۷.۴ درصد بوده است. برآوردها نشان می دهد یک خانواده چهار نفری برای خرید یک سبد مشخص از کالا شامل «۱۰ کیلو برنج ایرانی، یک کیلو گوشت گاو، یک کیلو گوشت گوسفند، یک کیلو مرغ، تخم مرغ، کره، شیر، پنیر، ماست، ماکارونی، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، قند، شکر و چای» بدون در نظر گرفتن حبوبات باید ۹۶۳ هزار تومان هزینه کند. هر چند محتویات این سبد الزاما آن چیزی که وزارت بهداشت برای جلوگیری از سوءتغذیه اعلام کرده، نیست و شامل حبوبات و میوه و صیفی جات نیز نمی شود. بر اساس اعلام این وزارتخانه یک خانواده ۳ نفری باید در ماه میزان مشخصی از پروتئین، کربوهیدرات و مواد مغذی را مصرف کند که دچار سوءتغذیه نشود. آنچه تخمین رسانه صدا و سیما نشان می دهد، یک خانواده برای جلوگیری از سوءتغذیه باید سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه کند. این در حالی است که روز شنبه حداقل حقوق دو میلیون و ۶۵۵ هزار تومان اعلام شد.  صحبت های مطرح شده در خصوص عادت به نخوردن چیزهای گران، بیش از آنکه عرصه را بر تصمیم سازان و سیاستگذاران اقتصادی تنگ و آنها را متوجه عواقب تصمیم هایی که می گیرند، کند؛ به دهک های کم درآمد جامعه آسیب می زند و آنها را در معرض انواع بیماری های مختلف قرار می دهد. ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور واجد دریافت یارانه معیشتی هستند که حدود هفت دهک درآمدی را شامل می شود. اگر این افراد مواد مغذی کمتری مصرف کنند، در آینده باید هزینه بیشتری برای درمان خود بپردازند. با توجه به اینکه در دهک های درآمدی پایینی قرار دارند، پس ممکن است عطای درمان را به دلیل هزینه های آن بر لقای بهبود ببخشند. این وضعیت برای مردم ساکن استان های با تورم و بیکاری بالا، به مراتب بدتر خواهد بود. بر اساس اعلام مرکز آمار، ضریب اهمیت بهداشت و درمان در دهک اول ۴.۶۷ است در حالی که این ضریب برای دهک دهم حدود ۱۰ و برای متوسط کشور نیز ۷.۱ گزارش شده است؛ به عبارت دیگر دهک های کم درآمد در مواجهه با بیماری، آسیب پذیرتر هستند و دعوت به نخوردن تنها بر سفره آنها تاثیر می گذارد و بیماری های جسمی و البته روانی برای شان به وجود می آورد. 

 

گرانی فقط در بازار خوراکی نیست

آنچه در ادبیات اقتصادی و محافل مختلف به عنوان راهکاری برای مقابله با گرانی مطرح می شود؛ نخوردن و نخریدن تنها به بدتر شدن شرایط و افزایش شیب قیمتی کالاها انجامیده است. به عنوان مثال و با استناد به گزارش های مرکز آمار، متوسط هزینه خانورا شهری در سال ۹۰ حدود ۱۳ میلیون تومان بود که در سال ۹۸ به ۴۷ میلیون تومان افزایش یافت؛ ۲۶۱ درصد جهش. هر چند عمده این هزینه ها برای خوراکی و مسکن بوده به گونه ای که در سال ۹۸، ۶۱ درصد هزینه ها مربوط به این دو گروه کالا بوده است. اما نکته نگران کننده تر سهم دو درصدی گروه کالایی تفریح، سرگرمی و خدمات فرهنگی است که می تواند در آینده ای نزدیک آن را به طور کلی از سبد مصرفی خانواده ها حذف کند. در این صورت هر درآمدی مستقیما به کالاهایی ختم می شود که جزو نیازهای اولیه افراد است.

 

کارشناس صداوسیما: میوه نخورید، برنج خالی بخورید! + فیلم

منبع:اعتماد


اینجا ببینید:

 

افشاگری داماد خانواده انصاریان از قصور پزشکی در فوت «علی انصاریان» + فیلم

 

معاون وزیر صمت: اگر میوه گران است، نخرید! + فیلم

 

واکنش مجری تلویزیون به صحبتهای معاون وزیر درباره گرانی میوه + فیلم

 

ماجرای ازدواج دختر و پسر ۷ و ۸ ساله در کازرون + تصاویر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
4
75
روزی یک کیسه برنج ودوتامرغ فقط غذای خودشه بچهاش که واویلا البته این حرفها رومیزنه هرروزبراش مجانی میفرستن.خااااااااانم کارشناس مثلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
مگه تو خونشون هستی که انقدر راحت قضاوت میکنی ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
8
83
راست میگه .ما ایرانی ها باید کلا چیزی نخوریم .حرف نزنیم .نگردیم.فقط جای مردم عادی توقبرستون است .آفرین به تو کارشناس باسواد وفهیم جامعه.چقدر تو می فهمی!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۶۷
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
2
72
البته من بعید میدونم این خانم کارشناس باشن چون بجای اینکه مسئله رو حل کنن صورت مسئله رو پاک میکنن ولی اگه من بجای خانم مثلا کارشناس بودم بعد از این حرفم بدون شک خودمُ نیست ونابود میکَردم چون باید روزی در محضر خداوند جواب همه ی مردم ندارُ بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
این جور آدما پوست کلفت تر ازین حرفان
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
ناراحت نباش این بنده خدا موز و خیار زیاد میخوره که هیکلش دویست کیلو شده
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
34
39
حفظ نظام از مردم واجبتر است
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
8
65
وجدانا چی بنویسم که بتونین نشرش بدین ؟ اینی که این حرفهارو میزنه درکی از اوضاع نداره. یک هفته هست اصلا گوشت مرغ گیر نمیاد پوست مرغ مردم میخرند. اینهمه منابع انرژی داریم قانع باشیم؟به نظر من اصلا خبر رو حذف کنید از سایت چون برای یک ملت زجرآوره که این حرفها رو بشنوند و چیزی نگن. درباره سگ سوم جنیفرلوپز که سه قلو زایید خبر بزارید ارزشش از حرفهای این خانم بیشتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
اخه عزیز مدرک شو از اساتید ی طوری باهاشون حساب کرده دیگه سخت نگیرید دانشگاه آباد کرده تا بهش دادن مدرک ،
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
145
16
شکم پرست نباشیم. بهتره به جای اهمیت دادن به شکممون، رفتارمون رو درست کنیم و زود قضاوت نکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
الان کی زود قضاوت کرد و مردم رو متهم به شکم پرستی کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
شما شکم پرست نباش
گشنگی بکش تا با فقرا محشور بشی
کم بخور پولتو ببخش ولی برای بقیه تصمیم نگیر
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
برای مردم جای شکم پرستی مانده برادر... رفتی ببینی مردم دارن چطوری زندگی می کنند.. حق ملت ما این است که یک عده همه منابع رابالا بکشند و ماقناعت کنیم... توف برشرف کسانی که با مردم اینگونه می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
چرت گفت
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
نوشتی شکم پرست نباشیم؟؟؟؟؟ ادم باسواد ما اینهمه شهید دادیم که ایرانی اباد داشته باشیم نه اینکه زنان کشورمان از روی فقر سرشان را در سطلهای زباله بکنند و خاوری با هزاران میلیارد تومان از ایران فرار کند واقعا برات متاسفم کمی تامل وغیرت برات آرزو میکنم.
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
شعار ممنوع-یک ماه گوشت نخور-
....
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
خب پس شما که شکم پرست نیستی تو یک ماه فقط ی سیب بخور. و همچنین فقط دو کنجه گوشت بخور. زنده میمونی ؟؟
اگرم زنده بمونی بدنت ضعیف میشه کرونا میگیری و هزار تا درد و مرض دیگه اونوقت احتمال داره زنده نمونی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
6
44
این باید با تدیلی جابجاش کنی بعد میگه نخورید
نام۶۵
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
2
15
کارشناس نپکی از چاقی
بازنشسته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
2
23
ایشون اینقدر چاقه که آستیناشون داره پاره میشه از نخوردن اینقدر چاقه بدبخت کسانی که پیش این مشاوره میرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
چاقی همیشه دلیل بر خوردن نیست . خیلی وقت ها از بیماری زمینه ای هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
2
15
بابا تو رو خدا هر بی سر و سامان رو دعوت نکنید تو برنامه هاتون اینا نون به نرخ روز میخورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
2
22
مدرک شو فکر کنم ی طوری دیگه از اساتید محترم گرفته،
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
2
14
این خانم آبروی هرچه کارشناس بود
برباد داد صداسیماچقدربه این خانم پولداده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
2
18
الهههههههی ،الهههههههی من بمیرم وتو رو اینجوری لاغر نبینمت پس این لاغری تو مال نخوردن مادر ،جیگرمووو خون کردی عزززییییزم قوربونت برم ی ذره به خودت برس
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
2
12
مرگ خوبه برای همسایه
سیدمحمد سلامی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
2
15
سازمان رادیو تلویزیون برای اینکه بخواهد چهره سازی کند حق ندارد به بهای توهین به ایرانیان چنین کند.
مردم ایران یک بار توسط دولت ومجلس با پرداخت یارانه نقدی گدا پنداشته شده اند دیگر لازم نیست چنین برنامه هایی درتلویزیون پخش کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
25
2
سلام. اتفاقا خیلی مطلب درست و به جایی را فرمودند، بنده از ایشان تشکر میکنم که به ما یادآوری کردند که میشود مثل پدرو مادرهای ۳۰سال پیش ما زندکی کرد و خوشحال بود. تشکر میکنم که قناعت را به ما یادآوری کردند. البته حرف بنده این نیست که مسیولین کاری نکنند، بلکه باید ارزش و قدرت پول ایران را افزایش بدهند که مردم عزیز ایران با حداقل حقوق،حداکثر خرید را بتوانند داشته باشند. اما حرف درست این کارشناس نباید نادیده گرفته بشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
1
19
این خانوم. یا زایمان. نکرده اینقدر چاقه. و. نه ماه. به بالا. بارداره ؟ یا. ازبس. این روزها. میوه و انواع کباب و پلو. میخوره. به نقطه انفجار رسیده و داره وصیت آخرین روزهای. عمرشو میکنه. که مردم. به دردش گرفتار نشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
شایدم بیماری چاقی داره و تو داری زود قضاوت میکنی !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
5
4
خانم محترم دانا فکر میکنه بعد حرف میزنه قصد توهین ندارم
جو جامعه را در نظر بگیر بعد نظر بده
این چیزی که شما میگید مبارزه با نفسه
که کار هر کسی نیست درس اخلاق جایگاهه خودشو داره
افراط وتفریط نیز مردوده حد وسط رعایت بشه
بچه این چیزا رو نمیفهمه ......
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
2
16
اگه تو برنامه بگن من به ابی ارادت دارم اخراج میشن اما. این خانم چی اینو باید چیکار کرد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
از اب گل الود ماهی نگیر
ناشناس
Germany
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
خوب گفتی
ناشناس
Canada
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
2
8
این باید بیاد توی صدا و سیما معذرت خواهی بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
3
0
حرف هاش درسته از نظر علمی و انسان اگر خودشو با شرایط سخت وفق نده نمیتونه غلبه کنه منتهی بد بیان کرد ولی مشکل اینجاست که تبعیض زیاده و مسئولین دارند و مردم ندارند
هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
1
4
نظرات توهین امیز و حذف میکنین.
اما این خانم چیزی جز توهین هیچی لایقش و برازندش نیست.
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
1
3
خودت ک برای غذا گریه میکنی
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
1
6
بیچاره وطن ،بیچاره ایران من، از اون بیچاره تر مردم ایران من که گیر این آدم های ... افتادند
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
2
1
اگه منظور این خانم این بود که مردم تو صف نرن کمی کمتر بخرن تا دلال نتونه گرون کنه و نهایت بمونه مرغ و گوشت خراب بشه مجبور شن قیمت هارو کم کنن قابل تقدیره حرفش ولی اگه میگه کلا نخرن و نخورن و خودشون رو عادت بدن به گرونی و... داستان فرق داره
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
3
خطاب به صدا و سیما. مردم همینجوری دارند عذاب میکشند لطفاً دیگه از این کارشناسان نادان تو برنامه هاتون استفاده نکنید تا با اعصاب و روان مردم بازی کنند اصولاً هر کسی مدرک داره دلیل نمیشه درک و فهم هم داشته باشه.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
1
1
قبول دارم حرفش زیاد درست نبود ویه جورایی پاک کردن صورت مسئله بود اما نباید این همه توهین نسبت بهش میشد..اصلا شاید چاقیش به خاطره بیماریه ما ازکجا میدونیم خودش چقد میخوره وچی میخوره که این همه قضاوتش میکنیم....یه درصد اگه درست نباشه حرفامون، قیامتی هم هس که باید جوابگو باشیم نسبت به حرفایی که زدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
ایشون واقعا راست میگه یه ظرف برنج خالی جلوی خودش و خانواده اش بذاره هنگام میل کردن از خودشون فیلم بگیرند و تو فضای مجازی پخش کنند آنوقت مشخص میشه ایشون فقط برای مردم نسخه پیچیدند یا خودشون هم از این کارها بلدند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
یکی نبود اونجا بهش بگه حرف مفت مزن
سیستانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
1
این خانم درامدش خیلی خوب است
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
ایران ویرانه
نامشخص
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
خاک تو سرتون کنن الهی اخه چقد حرف مفت میزنن کارشناسا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
سلام خودش هوا خورده اینطور شده از فیله مرغ 80هزار تومانی میگه این خریدش خوبه و مسئول خرید هم نیست اگر به جای دولت و صدا وش سما بودم تمام زندگی این خانوم کارشناسی که می که در تلویزیون نشون میدادم و ابر شو میبردم
تتلو
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
شما کا میگی وضع همینه باید به بچه هامونم یاد بدیم اصن ...میخوری بچه بیاری چه لزومی داره یه آدم دیگرم بدبخت کنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->