ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ماجرای سرقت خانه دی‌ماریا و تعویض او در بازی پاری‌سن‌ژرمن و نانت + فیلم

  • کد خبر: ۶۱۵۵۰
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
ماجرای سرقت خانه دی‌ماریا و تعویض او در بازی پاری‌سن‌ژرمن و نانت + فیلم
خانه آنخل دی‌ماریا هافبک آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹) در حالی در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه و در ورزشگاه پارک‌دوپرنس با نتیجه ۲ بر یک مغلوب نانت شد که خبری باعث شد تا آنخل دی‌ماریا این بازی را نیمه‌کاره رها و ورزشگاه را به مقصد خانه‌اش ترک کند.

ماجرا از این قرار بود که این هافبک آرژانتینی که در این بازی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به این تیم کمک کرد تا ابتدا با گل دقیقه ۴۲ یولیان دراکسلر از میهمانش پیش بیفتد، در جریان این بازی مطلع شد که سارقان در حضور خانواده‌اش به خانه او دستبرد زده‌اند، به همین خاطر در دقیقه ۶۲ جای خود را به لئاندرو پاردس داد و در ادامه هم ورزشگاه پارک‌دوپرنس را ترک کرد.
 

لحظه تعویض دی ماریا در بازی مقابل نانت به علت دزدی از منزلش و خروج از ورزشگاه

 


در جریان این بازی لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌س‌سن‌ژرمن در کنار زمین به اطلاع مائوریسیو پوچتینو رساند که چه اتفاقی افتاده است و سرمربی آرژانتینی پاریسی‌ها هم بی‌درنک دی‌ماریا را از زمین بیرون کشید و به همراه او راهی رختکن شد و چند دقیقه بعد دوباره به کنار زمین بازگشت. به نظر می‌رسد این اتفاق روی عملکرد پاری‌سن‌ژرمن تأثیرگذار بود، به خصوص اینکه بازیکنان این تیم مطلع شدند در کنار خانه دی‌ماریا، خانه پدر و مادر مارکینیوش، هم‌تیمی برزیلی‌شان نیز مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است.   

پوچتینو پس از این بازی گفت: بهانه‌ای نمی‌خواهم بیاورم، اما انرژی ما اُفت کرد. ما پس از این بازی در رختکن درباره مسائل غیرفوتبالی با بازیکنان صحبت کردیم. حقیقت این است که ما در نیمه اول بازی را تحت‌کنترل داشتیم، اما پس از دریافت گل تساوی، کمی به دردسر افتادیم و به اندازه کافی قدرتمند نبودیم.
 
منبع: تسنیم
 


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->