ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برترین‌های سال ۹۹ والیبال

  • کد خبر: ۶۱۹۸۰
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
برترین‌های سال ۹۹ والیبال
برترین‌های سال ۹۹ والیبال را بر اساس عملکرد آن‌ها در لیگ برتر انتخاب کردیم.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در سالی که از مسابقات بین المللی خبری نبود برای گزینش بهترین‌ها باید فقط به مهترین رویداد داخلی یعنی لیگ برتر توجه داشت لیگی که میلیارد‌ها برای آن هزینه شده و با وجود مشکلات ناشی از کرونا که نزدیک به۶۰ بازیکن و مربی را مبتلا کرده بود خوب به فرجام رسید و این‌چیزی جز حرفه‌ای گری مربیان و ملی نگری سر مایه گذاران و باشگاه‌ها نبوده است؛ بنابراین حق این است که به تلاش‌های صورت گرفته احترام بگذاریم و با اینکه ما همه ساله با مراجعه به آرای کارشناسان برترین‌ها را بر می‌گزیدیم، اما این بار بر اساس معیار و تفسیر‌های شخصی (چون آمار دقیق نداریم) دست به انتخاب زده ایم.
 
برترین های سال
بازیکن سال والیبال:صابر کاظمی که فصلی درخشان و پر فروغی داشت با تقدیر از میثم صالحی که در راه فوق ستارگان گام بر می‌دارد.
مربی سال:محمد رضا تندروان که تیمش را با شایستگی و به دور از هیاهو به فهرمانی رساند البته با تقدیر از بهروز عطایی و عظیم جزیده که نقریبا با دست خالی از بابت داشتن مهر ه‌ها بهترین بازی‌ها را داشته اند.
پدیده‌ها:آرمان صالحی لیبروی شهرداری گنبد که پدیده واقعی بود. با تقدیر از محمد کاظم غفاری.
چهره شاخص لیگ:علیرصا بهبودی و رحمان داوودی که مصداق دود و کنده بودند
داوران فصل: مرتضی اکرمی، وحید پور کاشیان و امید فولادوند. با تقدیر از داوود نافعی.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->