واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

واکنش ظریف به سکانس جنجالی گاندو در اینستاگرام + فیلم

  • کد خبر: ۶۲۲۴۹
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
  • ۷
واکنش ظریف به سکانس جنجالی گاندو در اینستاگرام + فیلم
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و در شرح آن نوشته است: «منو بشناس که من ایرانم».برخی خبرگزاری‌ها مدعی شدند صدا و سیما از طرف دولت برای سانسور قسمتی از این سریال تحت فشار بوده است.  
به گزارش شهرآرانیوز، سریال گاندو ۲ در قسمت پنجم خود مدعی جاسوسی در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای شده، این سریال شب گذشته با تاخیر پخش شد و برخی خبرگزاری‌ها مدعی شدند صدا و سیما از طرف دولت برای سانسور این قسمت از سریال تحت فشار بوده است.  


در این سریال یکی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای «صابونچی» نام دارد؛ این نام در سریال گاندو ۲ به اسامی دو تیم مذاکره کننده هسته‌ای یعنی عراقچی و روانچی شباهت دارد.  


در سری اول سریال گاندو هم اهانت‌هایی به وزارت خارجه و شخص وزیر شده بود که این موضوع باعث شد ظریف نامه‌ای درباره این سریال خدمت رهبر معظم انقلاب ارسال کرده و درخواست کناره گیری خودش از وزارت خارجه را مطرح کرده بود.  


سید عباس موسوی سخنگوی وقت وزارت خارجه  در سال ۹۸ درباره این نامه گفته بود: صدا وسیما از جمله نهاد‌های زیر نظر رهبری است و اگر قرار بود گلایه‌ای باشد باید خدمت ایشان گفته می‌شد. برداشت ما این است آنچه تلاش می‌شود در سریال گاندو از وزیر و وزارت امور خارجه نشان داده شود، یک چهره منفعل و بی‌عمل و وا داده است.


وی با بیان اینکه فکر کردیم اگر چنین چیزی وجود دارد، ماندن این وزیر در وزارتخانه جایز نباشد و عزت، حکمت و مصلحت را سرلوحه خود قرار دهد و چنان اقتداری داشته باشد که زبان گویای این ملت باشد.
 

این فیلم واکنش ظریف به سریال گاندو است؟ | منو بشناس که من ایرانم

تعداد بازدید : 6952
 
 
منبع: همشهری‌
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
..ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
14
7
اقای ظریف تو یک ایرانی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
2
16
با ساخت ای سریال دست خیلیا رو شد.معلوم شد دوست کیه دشمن کیه.خیلی خوب بود سریالو دمتون گرم
حبیبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
2
17
امضای کری تضمین است...آمریکا که میتواند با فشار یک دکمه سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد...این جملات قصار از کیست? جز از یک واداده?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
0
2
آقای ظریف شما یک دو تابعیت هستی فراموش کردی؟
راستی. از همکلاسی دانشگاه ت کری چه خبر؟
مرتضی خاکپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
0
5
چرا باید یک مسئول، از پخش یک داستان واقعی، در مورد دشمنی دشمنان در مورد مردم ایران، ناراحت و خشمگین شود؟
چرا باید احساس کنند که به او توهین شده است؟
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
1
1
وادادگی شما قبل از سریال گاندو مثل روز روشن بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
آقای ظریف ما دوست داریم و درک می‌کنیم چقدر تلاش کردی تا مردم به آرامش و اصالتشون برسم و امیدوارم شما حتما یه کاری بزرگی به ایرانیان و خاکمون میکنی تا اسمت در تاریخ جاودانه بموند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->