نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

دیاباته باز هم ناآماده بازگشت!

  • کد خبر: ۶۲۴۰۱
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
دیاباته باز هم ناآماده بازگشت!
شیخ دیاباته در تمرین امروز استقلال به طور اختصاصی کار کرد تا مشخص شود بازهم در شرایط نا آمادگی به ایران بازگشته است. احتمال دارد این مهاجم بازی با پیکان را از دست بدهد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی الاصل استقلال درحالی ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد تا درکنار خانواده‌اش باشد که استقلال یک بازی دیگر پیش از شروع سال جدید داشت. حالا او که قرار بود هفته قبل خودش را به مربیان استقلال معرفی کند در شرایطی گام به تمرین تیمش گذاشته که از آمادگی لازم به دور است. او در تمرین امروز استقلال اختصاصی کار کرد تا حتی حضورش دربازی ۱۴ فروردین ماه استقلال مقابل پیکان درهاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

چنانچه شیخ به طور قطع حضور دراین بازی را از دست دهد عملا به دلیل سفر زودهنگام به کشور فرانسه دو بازی را از دست داده است. این وضعیت زمانی برای استقلال نگران کننده‌تر جلوه می‌کند که می‌بینیم مهدی قایدی نیز قادر به حضور دربازی با پیکان نیست. اینکه چرا مسئولان باشگاه استقلال و شخص فرهاد مجیدی تا این اندازه با دیاباته مماشات می‌کنند و از کنار غیبت‌ها و نا آمادگی‌های او عبور می‌کنند روشن نیست.

لازم به ذکر است که در این تمرین رشید مظاهری، سید حسین حسینی، عارف غلامی، مهدی قائدی، بابک مرادی به دلیل حضور در قرنطینه و محمد دانشگر هم به دلیل مسائل انضباطی حضور نداشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->