سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت)
سرخط خبرها

شیرینی شکری را به روش قنادی تهیه کنید

  • کد خبر: ۶۲۷۵۰
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
شیرینی شکری را به روش قنادی تهیه کنید
شیرینی شکری یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و ساده بین المللی است که معمولا در کنار چای سرو می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شیرینی شکری اصالت کرمانشاهی دارد و جزو آن دسته شیرینی‌هایی است که همگی از دوران کودکی مان با آن کلی خاطره داریم. این شیرینی میان وعده خوبی برای بچه هاست و می‌توان آن را داخل یخچال و درون ظرف دربسته به مدت طولانی نگهداری کرد.

تعداد: ٤٠ عدد
 
زمان تهیه: ٢٥ دقیقه

مواد لازم برایی تهیه شیرینی شکری:

کره: ۱۲۵ گرم
آرد: ۲۵۰ گرم
پودر قند: نصف پیمانه
تخم مرغ: یک عدد
وانیل: یک هشتم قاشق چای خوری
بیکینگ پودر: نصف قاشق چای خوری
شکر برای تزیین: به مقدار لازم
زنجبیل: اندک

کره و پودرقند الک شده را باهم مخلوط کنید و با هم زن خوب هم بزنید.
 
شیرینی شکری
 
وانیل و تخم مرغ را به ترکیب کره و پودر قند اضافه کنید و باز هم بزنید.
 
شیرینی شکری
 
آرد و بیکینگ پودر را الک و به مخلوط اضافه کنید. در صورت تمایل می‌توانید قدری زنجبیل نیز به آن بیفزایید. خمیر را با دست کمی ورز بدهید، اما نه زیاد، چون به روغن می‌نشیند.
 
شیرینی شکری
 
خمیر را بازکنید و قالب بزنید. سپس داخل سینی‌ای که کف آن کاغذ پهن کرده اید، با فاصله بچینید. روی شیرینی‌ها کمی شکر بریزید و سینی را ١٥ دقیقه با دمای ١٧٥ درجه سانتی گراد بگذارید داخل فری که از پیش گرم کرده اید.

شیرینی شکری
 
*منظور ازپیمانه در اینجا پیمانه قنادی است.
*کره را نیم ساعت قبل از مصرف از یخچال خارج کنید تا همگام استفاده، هم دمای محیط شده باشد.
*دستورپخت اصلی این شیرینی زنجبیل ندارد و اضافه کردنش فقط باعث خوش مزه‌تر شدن آن می‌شود.
*در صورتی که خمیر شیرینی تان شل است، آن را ۱۰ دقیقه داخل یخچال بگذارید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->