نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دختران بسکتبالیست خراسان در آستانه قهرمانی در لیگ دسته دوم

  • کد خبر: ۶۳۲۶۷
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
دختران بسکتبالیست خراسان در آستانه قهرمانی در لیگ دسته دوم
تکلیف قهرمان لیگ دسته ۲ بسکتبال بانوان امروز مشخص می‌شود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم خانه بسکتبال دختران نیشابور پس از صعود به لیگ‌یک کشور، برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ۲ به میدان می‌رود.
 
فدراسیون بسکتبال برنامه مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته ۲ بسکتبال بانوان را اعلام کرد و قرار است ۴ تیم برتر برای رده‌بندی و فینال روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲‌فروردین با یکدیگر رقابت کنند. در این مرحله ذوب‌آهن اصفهان میزبان رقابت‌هاست. روز شنبه خانه بسکتبال نهاوند و اکسیژن اراک از ساعت‌۱۰ برای مشخص‌شدن رده‌های سوم و چهارم به‌مصاف هم می‌روند. در بازی بعدی از ساعت‌۱۲:۳۰ خانه بسکتبال نیشابور برابر ذوب‌آهن اصفهان، میزبان بازی‌ها، صف‌آرایی می‌کند.

بعد از این دیدارها، همه‌چیز به بازی‌های روز یکشنبه بستگی دارد، دوباره نهاوند و اکسیژن اراک با یکدیگر دیدار می‌کنند تا تیم سوم مشخص شود و نماینده خراسان نیز مقابل ذوبی‌ها به میدان می‌رود تا تکلیف قهرمان مشخص شود. در صورت نیاز و تساوی تیم‌ها دیدار سوم روز دوشنبه ۲۳‌فروردین برگزار می‌شود. دختران نیشابوری تا‌به‌الان مقابل هیچ تیمی شکست نخورده‌اند و فقط به‌دلیل حضور‌نیافتن در یک دیدار، باخت فنی به نام آن‌ها ثبت شده است. باید دید رقابت دختران خراسانی و اصفهانی که رقابتی همیشگی بوده است، این‌بار به سود کدام استان به پایان می‌رسد.

سکوت صعود در هیاهوی آخر سال

در روز‌های پایانی سال‌۹۹، دیدار‌های نیمه‌نهایی لیگ بازهم به میزبانی ذوب‌آهن پیگیری شد. در آن مرحله، ۴ تیم راه‌یافته در ۲ روز با یکدیگر رقابت کردند. این‌بار خانه بسکتبال نهاوند حریف دختران نیشابوری بود که در دو‌دیداری که این ۲ تیم با یکدیگر داشتند، خراسانی‌ها یک‌بار با نتیجه ۶۱ بر ۵۸ و بار دیگر ۵۹‌بر‌۵۰ نهاوند را شکست دادند و راهی فینال شدند. در سوی دیگر جدول، ذوب‌آهن اصفهان با اکسیژن اراک رقابت کرد که اصفهانی‌ها نیز ۵۶‌بر‌۵۱ و ۵۰‌بر‌۳۶ اراک را از پیش‌رو برداشتند و به فینال رسیدند. به‌این‌ترتیب مشخص شد که خانه بسکتبال نیشابور و ذوب‌آهن اصفهان به لیگ دسته‌یک بانوان کشور صعود کردند و باید در دیدار‌های فینال مقابل هم صف‌آرایی کنند. این اتفاقی شیرین برای یک تیم شهرستانی بود که توانست با اقتدار به دسته بالاتر صعود کند؛ اما این خبر در هیاهوی شروع سال جدید گم شد.

حذف مشهد و صعود نیشابور

امسال خراسان رضوی با ۲ نماینده در لیگ دسته ۲ بسکتبال بانوان حضور داشت. تیم مولتی‌کافه مشهد و نیشابور، هر ۲ تیم استان، موفق شدند مرحله رفت‌و‌برگشت را پشت‌سر بگذارند و به مرحله پلی‌آف صعود کنند؛ اما در مرحله پلی‌آف تیم بسکتبال دختران مشهد با نام مولتی‌کافه با نتیجه بسیار نزدیک، امتیاز را به حریف تهرانی خود واگذار کرد و از صعود به مرحله بعدی بازماند و از مسابقات حذف شد.

در ابتدای لیگ تیم خانه بسکتبال نیشابور در گروه‌۴، ۳ دیدار داشت. این دیدار‌ها به میزبانی تیم‌های پاسارگاد و عقاب تهران برگزار شد که تیم خانه بسکتبال نیشابور ۹۰‌بر‌۴۴ پاسارگاد تهران را شکست داد. نماینده نیشابور در دیدار دوم ۸۶‌بر‌۵۰ عقاب تهران را نیز پشت‌سر گذاشت. نیشابوری‌ها در سومین بازی خود برابر کاظمی رشت حاضر نشدند و ۲۰‌بر‌۰ باخت فنی خوردند؛ اما با‌این‌حال موفق شدند به پلی‌آف صعود کنند. در این مرحله نیز خراسانی‌ها ۸۷‌بر‌۴۵ نایریکای همدان را شکست دادند. در بازی دوم نیز خانه بسکتبال نیشابور ۸۶‌بر‌۴۱ دوباره از سد نایریکای همدان گذشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->