روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس پلیس راهور مشهد: سربازان بازوی کمکی برای روان سازی ترافیک شهر مشهد هستند

  • کد خبر: ۶۴۵۲۰
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
رئیس پلیس راهور مشهد: سربازان بازوی کمکی برای روان سازی ترافیک شهر مشهد هستند
درباره برخی گلایه‌هایی که سربازان سر چهارراه‌های مشهد مطرح کردند، با سرهنگ حسنعلی امامی، رئیس پلیس راهور مشهد گفتگو می‌کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، نقش سربازان وظیفه که در خیابان‌های شهر و به خصوص در سرچهارراه‌ها و میادین خدمت می‌کنند، برای مدیران این حوزه باید بیشتر از هر قشر دیگر مهم و آشکار باشد؛ زیرا نیرویی رایگان و در اختیار هستند و بدون آن‌ها راهنمایی و رانندگی با کمبود شدید نیرو مواجه خواهد شد. باوجوداین سربازان گلایه‌ها و نارضایتی‌هایی دارند که بخشی از آن به مافوق هایشان در راهنمایی و رانندگی می‌رسد و بخشی دیگر به رفتار مردم و رانندگان در شهر که نیازمند فرهنگ سازی برای تغییر این رفتار‌ها هستیم.

درباره برخی گلایه‌هایی که سربازان سر چهارراه‌های مشهد مطرح کردند، با سرهنگ حسنعلی امامی، رئیس پلیس راهور مشهد گفتگو می‌کنیم. او در پاسخ به سؤال خبرنگار ما، ابتدا سربازان را بازوی کمکی برای روان سازی ترافیک شهر و حوزه فعالیت راهنمایی و رانندگی می‌داند و می‌گوید: به طور کلی کار در حوزه ما سخت است. چه برای نیرو‌هایی رسمی و چه سربازان وظیفه. خدمت به مردم است و خدمات راهنمایی و رانندگی جزو حساس‌ترین و مهم‌ترین امور جامعه است که شبانه روز باید در این حوزه خدمت کرد.

رئیس پلیس راهور مشهد خیلی از گلایه‌ها و درخواست‌های سربازان را خارج از اختیار و حوزه کاری پلیس راهور ذکر می‌کند و در عین حال به برخی از موارد دیگر پاسخ می‌دهد. سرهنگ امامی درباره این اعتراض سربازان که چرا هنوز مترو و اتوبوس راه نیفتاده، باید اول صبح آن‌ها سر پست هایشان حاضر شوند و این مسئله برای یک سرباز هزینه بر است، توضیح می‌دهد: ما ساعت مقرر را برای سربازان ۶:۳۰ صبح تعریف کرده ایم. به طور طبیعی دیرتر از این زمان نمی‌توان کار هدایت خودرو‌ها را آغاز کرد. صبح به علت شروع ساعت کاری ادارات و...، به یک باره خیابان‌ها شلوغ می‌شوند و نیازمند خدمات نیرو‌های راهنمایــی و راننــدگـــی هستند.

وی تأکید می‌کند: البته طبق آیین نامه سرباز‌ها باید شب و روز دراختیار باشند و سرباز‌های متأهل در طول هفته فقط دو شب را می‌توانند در خارج از پادگان و در خانه بگذرانند.
سرهنگ امامی درباره مواجهه سربازان با رانندگان متخلف و مشکلات اعمال قانون نیز توضیح می‌دهد: طبق قانون، این سرباز‌ها ابتدا آموزش می‌بینند و سپس در حوزه فعالیت راهنمایی و رانندگی به کار گرفته می‌شوند. این طور نیست که ناآشنا با بحث روان سازی ترافیک و اعمال قانون باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->