آدم ربایی میلیاردی در تهران و رها کردن گروگان در مازندران دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس ۲ کشته و مصدوم در تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد بنز ‌ده‌تن و یک دستگاه سواری ۲۰۶ حادثه آفرید (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعرض راننده شیطان‌صفت به دختر جوان فرار دختر نوجوان با مرد سابقه‌دار الزام به استفاده از سامانه تعیین اجاره بها در مشهد | ۱۷ مشاور املاک متخلف پلمب شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هگمتانه» ثبت جهانی شد (۶ مرداد ۱۴۰۳) فردا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد کاسبی با تب دنگی! وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟ چگونه از گرمازدگی پیشگیری کنیم؟ اقدامات اورژانسی در زمان گرمازدگی کدام است؟ هواشناسی هشدار داد؛ تشدید رگبار و رعدوبرق در ۱۳ استان و احتمال وقوع سیلاب در هفته جاری (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی خراسان‌رضوی در روز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) حکم اعدام پرستار قلابی به زودی اجرا می‌شود ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تمدید شد + جزئیات نتایج آزمون سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) آزار و اذیت شیطانی زن جوان در پوشش مسافرکشی در پایتخت (۶ مرداد ۱۴۰۳) اثرات مواجهه طولانی با پرتو‌های فرابنفش | بین ساعات ۱۰ تا ۱۶، کمتر درمعرض نور خورشید قرار بگیرید
سرخط خبرها

کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد

  • کد خبر: ۶۴۹۴۱
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
کلاهبردار سایت دیوار دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای در سایت دیوار خبر داد.
به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی فردیس اعلام کرد که در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم از طریق سایت دیوار طعمه‌های خود را به بهانه فروش خودرو شناسایی کرده و پس از اخذ بیعانه موبایل خود را خاموش کرده و متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را درشهر فردیس شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل کردند.

این فرمانده انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام کلاهبرداری بود، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری و دریافت بیعانه از طریق سایت دیوار از مالباخته اقرار کرد.

سرهنگ ملکی با بیان اینکه این کلاهبردار بسیار حرفه‌ای بوده و انجام کلاهبرداری‌های گسترده دور از تصور نیست، خاطرنشان کرد: در اجرای دستور مقام قضائی، تصویر بدون پوشش متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان به این شیوه از سوی نامبرده مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان فردیس واقع در جاده ملارد، خیابان اهری جنب ستاد فرمانده انتظامی شهرستان فردیس - پلیس آگاهی مراجعه کنند.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->