نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بیانیه باشگاه استقلال در خصوص کلیپ کودک‌آزاری کودک استقلالی

  • کد خبر: ۶۴۹۸۷
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
  • ۱
بیانیه باشگاه استقلال در خصوص کلیپ کودک‌آزاری کودک استقلالی
باشگاه استقلال در خصوص کلیپ منتشرشده در فضای مجازی با مضمون کودک‌آزاری پسر استقلالی بیانیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال درباره آزار دیدن یک کودک هوادار این تیم نوشت: امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که یک کودک هوادار استقلال مورد خشونت کلامی و آزار فیزیکی از سوی ۲ فرد قرار گرفته است. باشگاه استقلال ضمن ابراز تاسف عمیق از این اتفاق، از مراجع ذیربط درخواست می‌نماید ضمن شناسایی این ۲ فرد کودک آزار، با آن‌ها برخورد قانونی شود. همچنین باشگاه استقلال به طور قطع تقدیر ویژه‌ای در اولین فرصت پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از این کودک آبی‌دل خواهد کرد.
 
منبع: آخرین خبر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
بنظرم به این کودک که در زیر شکنجه میگوید من تیمم را نمی‌فروشم کاپ یا مدال طلای وفاداری بدهید و سپس مربی تیم آقای مجیدی ایشان را بر شانه های خود قلمدوش کرده تا از وی وتمام‌کودکان این سرزمین که مورد آزار قرار گرفته اند دلجویی شود واینگونه است که در برابر چشم دنیا کرا مت انسانی با این روش حیات وجان تازه ای خواهد گرفت..مگر نه اینکه فوتبال وسیله نزدیک شدن قلبهاست...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->