نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

دربی عقب افتاد؟

  • کد خبر: ۶۶۰۴۳
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
دربی عقب افتاد؟
دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و همچنین دربی پایتخت با دو روز تاخیر برگزار خواهد شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، با توجه به این‌که در برگزاری اولین جلسه تمرینی پرسپولیس تعویق ۴۸ ساعته به وجود آمده بود شایعاتی پیرامون تعویق دیدار تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و به تبع آن دربی پایتخت شنیده می‌شد.

در صورتی که این اخبار و شایعات رسمی شوند، بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به جای روز جمعه این هفته، یکشنبه برگزار خواهد شد اما برنامه دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن بدون تغییر می‌ماند و روز جمعه ۱۷ اردیبهشت به انجام می‌رسد.

همچنین با تعویق دو روزه دیدار پرسپولیس و سپاهان، بازی دربی نیز از چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت، به روز جمعه ۲۴ اردیبهشت موکول خواهد شد و پس از آن احتمالا اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود.

سازمان لیگ و باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان فعلا واکنشی به این شایعات نداشته‌اند.

در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس تاکید داشت که ابتدا باید تیم استقلال بازی معوقه خود مقابل سپاهان را برگزار کند تا دو تیم با تعداد بازی برابر به استقبال دربی بروند اما سازمان لیگ با توجه به فشردگی مسابقات با آن مخالفت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->