میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) اصفهان، میزبان بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی نتیجه بازی محمد بیرانوند در دور مقدماتی تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس | جوان‌ترین ورزشکار ایران در رتبه ۲۱ بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت
سرخط خبرها

انتقاد تند گل‌محمدی از برنامه‌های صدا وسیما و کارشناسان استقلالی

  • کد خبر: ۶۷۰۳۸
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
انتقاد تند گل‌محمدی از برنامه‌های صدا وسیما و کارشناسان استقلالی
یحیی گل محمدی معتقد است صدا و سیما با دعوت از کارشناسان استقلالی عرصه را بر این تیم تنگ کرده است.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، یحیی گل محمدی از جو سازی‌هایی که اخیر ایجاد شده گله مند است. سرمربی پرسپولیس درآستانه دربی به این موضوعات اشاره و حتی سیاست های صدا و سیما را زیر سوال برده است. گل محمدی می‌گوید:« ما از روز اول به برنامه دربی اعتراض را داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد. این تبعیض نسبت به نیم فصل اول وجود داشته و برنامه بازی ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی برای ما درست کردند. ما هم انتظار زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و درخواست عدالت داشتیم. خواسته استقلالی ها این بود که می خواستند بازی برابر ایجاد شود در دربی رفت اما در دربی برگشت این اتفاق رخ نداد. این تبعیض ها وجود داشته و نمی توانیم بگوییم نبوده است و تلاشمان این است که با تمام قدرت جلو برویم.»

گل محمدی درادامه صحبت‌های خود گفت:« با خیلی چیزها در حال مبارزه هستیم. یکی همین برنامه مسابقات است و یکی هم برنامه های چیپ صداوسیما هست که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند. مجری های استقلالی خود را به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی است و حرف های سخیف و بی معنی می زنند. فشار زیادی به تیم داوری می آورند و حتی باشگاه استقلال بیانیه داد. این شرایط نگران کننده است و اینجا از همه کسانی که می توانند تاثیرگذار باشند می خواهیم آرامش را برقرار کنند. اجازه بدهیم داوران کار خود را انجام دهند و امیدوارم در نهایت قضاوت خوبی از تیم داوری داشته باشیم . این خواسته همه هواداران است که عدالت برقرار شود.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->