دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

پایان خوش لیگ برتر انگلیس برای لیورپول و چلسی+ جدول و ویدئو| شاگردان گواردیولا قهرمان جزیره

  • کد خبر: ۶۸۱۶۷
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
پایان خوش لیگ برتر انگلیس برای لیورپول و چلسی+ جدول و ویدئو| شاگردان گواردیولا قهرمان جزیره
تیم فوتبال منچسترسیتی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر انگلیس با اینکه قهرمانی‌اش مسجل شده‌بود، جشنواره گل به راه انداخت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب با برگزاری ۱۰ دیدار در چارچوب هفته ۳۸ به صورت همزمان به پایان رسید و منچسترسیتی که از هفته‌ها قبل قهرمانی‌اش را مسجل کرده‌بود، جام را بالای سر برد.


شاگردان پپ گواردیولا در آخرین دیدار خود در این فصل، مقابل اورتون دست به کاری بزرگ زدند و پیش از بازی مقابل چلسی در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۵ بر ۰ حریف خود را در هم کوبیدند.


دی‌بروینه، خسوس و فودن هر کدام ۱ بار و سرخیو آگوئرو که برای آخرین بار در لیگ جزیره با لباس منچسترسیتی به میدان می‌رفت، ۲ بار دروازه اورتون و پیکفورد را باز کردند.


در دیگر دیدار‌های مهم هفته، من‌یونایتد که نایب قهرمانی خود را مسجل کرده‌بود با ترکیبی نصفه و نیمه به مصاف وولوز رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی دست یابد. ماتا و الانگا برای شاگردان سولسشیائر و سمدو برای وولورهمپتون، گلزنان بازی بودند.


در حالیکه از میان تیم‌های چلسی، لیورپول و لسترسیتی تنها ۲ تیم فرصت حضور در لیگ قهرمانان را به دست می‌آوردند، این شاگردان توخل و کلوپ، مربیان آلمانی لیورپول و چلسی بودند که در نهایت با کسب رتبه سوم و چهارم راهی ucl شدند.


لیورپول موفق شد با ۲ گل مانه کریستال پالاس را شکست دهد. چلسی نیز با وجود شکست ۲ بر ۱ مقابل استون ویلا به رتبه چهارم رسید.


لسترسیتی نیز مقابل تاتنهام مقهور هنرنمایی گرت بیل شد و شکست خورد تا راهی یورولیگ شود. فولام، وست بروم و شفیلد نیز به لیگ پایینتر سقوط کردند.

ویدئو جشن قهرمانی منچسترسیتی در پایان فصل 2020-2021 انگلیس

 

جدول نهایی لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱

پایان خوش لیگ برتر انگلیس برای لیورپول و چلسی+ جدول و ویدئو| شاگردان گواردیولا قهرمان جزیره

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->