ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اعتراض تارتار به رای کمیته انضباطی: استعفا!

  • کد خبر: ۶۸۳۴۱
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
اعتراض تارتار به رای کمیته انضباطی: استعفا!
سرمربی تیم پیکان در آستانه استعفای قطعی از این تیم است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از پیروزی تیم پیکان مقابل سایپا، باشگاه سایپا با ارسال نامه‌ای به شش تعویض تیم‌پیکان اعتراض کرد و در حالی که این بازی با برد پیکانی‌ها به پایان رسیده بود کمیته انضباطی این رای را برگرداند.

روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این بازی با رای انضباطی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم سایپا به ثبت خواهد رسید که این مسئله باعث واکنش تند مسئولان باشگاه پیکان شد.

آنها مدعی هستند به دلیل حضور مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعمال نفوذ هایی در این رای انجام شده است.

در این خصوص گفته می شود مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان اعلام کرده در صورتی که کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را برنگرداند به هیچ عنوان دیگر روی نیمکت تیم پیکان نخواهد نشست. او در پستی اینستاگرامی این موضوع را تایید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->