شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

هشدار آمریکا برای سفر ورزشکاران المپیکی به ژاپن

  • کد خبر: ۶۸۳۶۶
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
هشدار آمریکا برای سفر ورزشکاران المپیکی به ژاپن
دولت آمریکا به ورزشکاران درباره سفر به ژاپن در بحران کرونا هشدار داد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه با اشاره به سطح بسیار بالای کووید ۱۹ در ژاپن در کمتر از دو ماه قبل از آغاز بازی‌های المپیک، در مورد همه سفرها به ژاپن هشدار داد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در وب سایت خود، نوشت: به دلیل وضعیت فعلی در ژاپن، حتی مسافران کاملاً واکسینه شده ممکن است در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار بگیرند، بنابراین باید همه از سفر به ژاپن خودداری کنند.

این مرکز همچنین توصیه کرده افراد قبل از سفر به ژاپن حتما واکسینه شوند.

با توجه به وضعیت اضطراری در توکیو و سایر استان‌ها تا آخر ماه جاری میلادی، دولت ژاپن آخر این هفته تصمیم می‌گیرد که این شرایط را تا یک ماه آینده تمدید کند یا خیر.

در مورد اینکه آیا بازی‌ها می‌توانند در شرایط اضطراری برگزار شوند، پاسخ مقامات کمیته بین‌المللی المپیک مثبت بوده است. این در حالی است که مقامات سیاسی آمریکا در خصوص تمدید وضعیت اضطراری و ادامه بازی‌‌ها شک و تردید دارند.

یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن روز دوشنبه در دیدار با مقامات ارشد حزب حاکم لیبرال دموکرات گفت که ما نظرات کارشناسان را می شنویم و تصمیم می‌گیریم. زودتر از آخر هفته تصمیم‌گیری خواهیم کرد که در کجا و چه مدت باید این شرایط را داشته باشیم.

موج جدید شیوع ویروس کرونا در ژاپن تمرینات تیم ملی آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است. تمرینات تیم دوومیدانی این کشور پیش از المپیک به دلیل نگرانی از کووید ۱۹، در ژاپن لغو شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->