کابینه دولت چهاردهم؛ نامزدهای پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شدند ارائه گزارش وزرای دولت سیزدهم در دیدار با رئیس جمهور منتخب روزنامه هاآرتص: نتانیاهو از یمنی‌ها می‌ترسد پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست معاون وزیر امور خارجه روسیه: مقدمات امضای توافق جامع شراکت راهبردی با تهران تکمیل شده است آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران | تفهیم اتهام وزیر سابق جهاد کشاورزی در پرونده چای دبش تل‌آویو: در صورت توافق ظرف ۶ هفته از غزه خارج می‌شویم آغاز عملیات بازآماد ناوشکن «سهند» در بندرعباس + ویدئو کمال خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است ارتش جمهوری اسلامی: ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرقی با دیوار چهارمتری محصور شد آمریکا بمب‌افکن‌های اتمی در نزدیکی مرز اوکراین مستقر کرد با پادرمیانی چین؛ فتح و حماس بیانیه پایان اختلافات امضا کردند ژاپن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست را بابت اعمال خشونت علیه فلسطینی‌ها تحریم کرد مراسم تحلیف پزشکیان سه‌شنبه هفته بعد (۹ مرداد) برگزار می‌شود + جزئیات وزیرکار در مجلس از عملکرد پایگاه رفاه ایرانیان دفاع کرد ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب | برخی مقامات گزارش دادند هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد واکنش پزشک بایدن به خبر مرگ رئیس جمهور آمریکا
سرخط خبرها

رئیس مجلس خواستار پاسخگویی وزیر نیرو درباره قطعی برق شد

  • کد خبر: ۶۸۳۷۷
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
رئیس مجلس خواستار پاسخگویی وزیر نیرو درباره قطعی برق شد
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پاسخگویی وزیر نیرو به مجلس در موضوع قطعی برق تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامعلی کوهساری در تذکری مستند به ماده 107 آئین نامه داخلی مجلس گفت: هیات رئیسه می تواند تمام یا بخشی از جلسه مجلس را برای رسیدگی به امور مهم کشور اختصاص دهد. قطعی برق داد مردم را درآورده و مردم چندین بار در روز با قطعی برق مواجه هستند. برخی در خانه بیمار کرونایی دارند و نمی توانند از بیمارشان مراقبت کنند. در برخی شهرها نیز چاه های آب شرب با قطعی برق از مدار خارج می شود و در استان گلستان، آزادشهر و رامیان گرمای طاقت فرسا تحمل این قطعی را برای مردم سخت تر کرده است.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزارت نیرو به برنامه خاموشی که خودش ارائه کرده عمل نمی کند، اضافه کرد: در چنین شرایطی که باید به داد مردم رسید و بیش از این باعث نارضایتی مردم نشد آقای اردکانیان در جلسه کمیسیون انرژی حضور پیدا نکرد.

 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون انرژی حتما این موضوع را پیگیری کند. وزیر نیرو هم باید در این باره به کمیسیون و صحن پاسخگو باشد. این موضوع در دستور هفته آینده است.

 

وی افزود: ما سختی ها و مشکلات، مسائل دانش آموزی، دانشجویی و امتحانات را می دانیم، کمیسیون هم پیگیر باشد که هفته آینده به این موضوع برسیم.

 

قالیباف اضافه کرد: مجلس برای اولین بار در چهل سال اخیر در بودجه 1400 بحث مربوط به اعتبارات وزارت نیرو را مورد رسیدگی قرار داد و آن را از یارانه ها جدا کرد که این از افتخارات مجلس است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->