نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

لیگ ملت‌ها اردوی تدارکاتی بی نظیر برای والیبالی ها|زورآزمایی با غول‌ها

  • کد خبر: ۶۸۵۴۰
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
لیگ ملت‌ها اردوی تدارکاتی بی نظیر برای والیبالی ها|زورآزمایی با غول‌ها
تیم ملی والیبال کشورمان بدون هیچ هزینه‌ای قبل از المپیک در بهترین اردوی ممکن یعنی لیگ ملت‌ها حضور یافته و می‌تواند برای توکیو خودش را آماده کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسابقات لیگ ملت‌ها از ۷ خرداد با حضور ۱۶ تیم در شهر ریمینی ایتالیا آغاز خواهد شد و ملی پوشان ایران در اولین گام با سامورایی‌ها رو‌به‌رو می‌شوند. این مسابقات تدارک بسیار مناسبی برای حضور موفق در مسابقات المپیک است.
نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت‌های امسال با ۹ تیم المپیکی و سطح بالا پیکار می‌کند بی آنکه زحمت مکاتبه و نامه نگاری، رزرو بلیت و هتل، آماده سازی سالن محل مسابقه و... را کشیده و هزینه‌ای پرداخت کرده باشد. طبیعتا دعوت از تیم‌هایی مانند روسیه، آمریکا، برزیل، لهستان و.. حتی برای یک دیدار تدارکاتی هم هزینه‌های زیادی را می‌طلبد. چه بهتر است حالا که این فرصت برای کشورمان فراهم شده تا پیش از مسابقات ارزشمند و معتبر المپیک در لیگ ملت‌ها مقابل غول‌های والیبال دنیا زورآزمایی کند قدر این حضور را بدانیم.
تیم‌های ژاپن، روسیه، کانادا، آمریکا، برزیل، فرانسه، لهستان تیم‌های المپیکی هستند که با ترکیب کامل به لیگ ملت‌ها می‌آیند و ایتالیای میزبان با ترکیب دوم پای به مسابقات می‌گذارد. آرژانتین هم که به تازگی چند بازیکن خود را اسیر بند کرونا می‌بیند دیگر تیمی است که در لیست خود بازیکنان اصلی را اعلام کرده است.
در بین تیم‌های حاضر در لیگ ملت‌ها تیم‌های مطرحی همچون صربستان، بلغارستان، اسلوونی و آلمان حضور دارند که با توجه به اینکه از قطار المپیک جا مانده اند با استراتژی متفاوتی به نسبت نامداران المپیکی در مسابقات حاضر خواهند شد. فراموش نکنیم صربستان در سال ۲۰۱۶ از حضور در المپیک بازماند، ولی با ترکیب کامل راهی مسابقات لیگ جهانی سابق (لیگ ملت‌های فعلی) شد و اتفاقا به مقام قهرمانی رسید و نام خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت.
استرالیا دیگر تیمی است که علیرغم غیبت در المپیک توکیو، نام آن برای والیبال‌دوستان ایرانی یادآور خاطره تلخ ناکامی مقابل این تیم در راه رسیدن به المپیک ۲۰۱۲ است و بدون شک با توجه به اینکه این تیم حریف آسیایی ایران نیز محسوب می‌شود می‌تواند زمینه ساز انگیزه لازم برای شاگردان آلکنو باشد. هلند هم که روزگاری در والیبال جهان مطرح بود با نیمیر عبدالعزیز سرشناس و والیبال‌بلد نخستین تجربه رویایی مستقیم با سروقامتان ایران را رقم می‌زند.
با توجه به اینکه تیم‌های المپیکی حاضر در لیگ ملت‌ها در وهله اول بدون شک به دنبال آمادگی هرچه بیشتر برای المپیک هستند و سرمربیان این تیم‌ها قصد دارند بهترین ترکیب برای حضور در توکیو را پیدا کنند بهتر است علاقه مندان، کارشناسان و اهالی والیبال نیز همچون کادر فنی تیم ملی، به لیگ ملت‌ها به چشم یک اردوی تدارکاتی مناسب و کم نظیر نگاه کنند.
قطعا هیچ کدام از اعضای کاروان تیم ملی با قصد زنگ تفریح شدن برای حریفان به مسابقات نمی‌روند و به دنبال استفاده از فرصتی هستند تا مثل همیشه دل مردم ایران را شاد کنند. بدون شک حضور موفق پسران خوب ایران در لیگ ملت‌ها دل مان را گرم خواهد کرد.
فراموش نکنیم که قرار هم نیست با هر شکست احتمالی، از سربازان جنگجوی ایران دلسرد شویم. نکته مهم این است که ستارگان ایران می‌خواهند با حداکثر آمادگی در المپیک حاضر شوند و برای همین نباید در دام مصدومیت و خستگی و والیبال‌زدگی بیفتند و با آمادگی کامل جسمی و روانی وارد آوردگاه توکیو شوند. ما بقی قضایا هرچه باشد امیدواریم به شادی دل ایرانیان دنیا ختم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->