مصدومیت هویلند و یورو در جریان شکست منچستریونایتد حسینی در استقلال ماندنی شد + عکس جاور: باید خوش شانس باشیم نفرات جدید در ترکیه به استقلال اضافه می‌شوند دوشنبه (۸ مرداد ماه ۱۴۰۳) دومین جلسه رسیدگی به پرونده بیرانوند و پرسپولیس نتیجه و ویدئو بازی تیم قایقرانی روئینگ دو نفره ایران در دور مقدماتی المپیک پاریس | جاور و نوروزی راهی مرحله شانس مجدد شدند نتیجه و ویدیو بازی نیما عالمیان و کائو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | تکرار توکیو برای نیما در پاریس! سوتی عجیب گزارشگر تلویزیون | برج میلاد به پاریس رسید! + ویدیو کاکوتا از چلسی تا استقلال| رونمایی از وینگر بین المللی استقلال در اردوی ترکیه؟ مهاجم بارسلونا هم‌بازی رونالدو می‌شود؟ حذف شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی از المپیک پاریس هنر دست استادکاران فرش تبریز در راه المپیک ۲۰۲۴ مخالفت باشگاه ترکیه‌ای در انتقال محمدی به پرسپولیس احتمال رد ورزشگاه تختی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دروازه‌بان استقلال قرضی جدا می‌شود مجلل راهی یک چهارم نهایی المپیک پاریس شد + فیلم حاشیه‌های المپیک پاریس | بوکسور نیجریه‌ای در جمع دوپینگی‌ها ویدئوی صحبت‌های امیر حاج‌رضایی در مراسم تدفین فرزندش نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دوستانه آرسنال و منچستریونایتد| قبراق مثل توپچی‌ها پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتیجه دیدار تیم ملی والیبال ایران و روسیه| شاگردان آلکنو روی دور باخت

  • کد خبر: ۶۸۸۴۸
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
نتیجه دیدار تیم ملی والیبال ایران و روسیه| شاگردان آلکنو روی دور باخت
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌ها، مقابل روسیه هم شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، ملی‌پوشان والیبال ایران در دومین رقابت شنبه ۸ خرداد ماه از ساعت ۱۴.۳۰ به وقت ایران به مصاف روسیه رفتند؛ دیداری که پس از شکست برابر ژاپن انجام شد و بازی بزرگی برای تیم ملی ایران بود، اما در نهایت ایران با حساب ۳ بر یک نتیجه را به رقیب قدرتمند خود واگذار کرد. آلکنو در دور دوم لیگ ملت‌های والیبال به جوانان اعتماد کرد و آنان را در زمین بازی داد. امیر غفور، سید محمد موسوی و میلاد عبادی پور در این بازی با صلاح دید آلکنو استراحت کردند. همچنین از ترکیب ۱۷ نفره بازیکنان اعزامی ایران به لیگ ملت‌ها، سعید معروف (به دلیل سرماخوردگی)، رضا عابدینی (به دلیل داشتن تب و انجام تست کرونا، در انتظار اعلام نتیجه تست) و محمدرضا حضرت‌پور (به دلیل تب) در اتاق ایزوله قرار دارند و این بازی را از دست دادند.

ولادیمیر آلکنو، سرمربی روس که هدایت ملی پوشان والیبال ایران را برعهده دارد در حالی به مصاف تیم سابق خود رفت که در گذشته اعلام کرده بود که به روسیه به چشم یک رقیب نگاه می‌کند. آلکنو در سال‌های ۲۰۰۷- ۲۰۰۸، ۲۰۱۱-۲۰۰۱۲ و ۲۰۱۵-۲۰۱۶ هدایت روس‌ها را برعهده داشته است. آلکنو در سال ۲۰۱۲ با تیم ملی روسیه به مدال طلای المپیک دست یافت.

ملی پوشان روسیه که با نفرات کامل به این رقابت‌ها آمده یک غایب بزرگ به دلیل مصدومیت داشته اند. ایوان یاکوولف سرعتی زن تیم ملی روسیه که در دوره‌های گذشته در جمع بهترین بازیکنان تورنمنت قرار داشت به علت مصدومیت در این مسابقات حضور پیدا نکرده است.

گفتنی است که روسیه در بازی اول توانست هلند را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد.

از سال ۲۰۱۸ لیگ ملت‌ها جایگزین لیگ جهانی شد و فرمت و نام بازی‌ها تغییر کرد. روسیه در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ توانست قهرمان این رقابت‌ها شود و تاکنون با کسب دو مدال طلا پر افتخار‌ترین تیم در لیگ ملت‌ها به شمار می‌آید. در سال ۲۰۲۰ هم این رقابت‌ها به دلیل شیوع کرونا لغو شد. با این تفاصیل روس‌ها هم امسال مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌آیند.

ملی پوشان ایران از سال ۲۰۱۵، ۱۱ بار به مصاف تیم مدعی روسیه رفته که تنها در پنج بازی موفق شدند به پیروزی برسند. عمده این پیروزی‌ها در رقابت‌های لیگ چهانی ۲۰۱۵ برای ایران به ثبت رسیده است.

بلند قامتان ایران با ترکیب علی شفیعی، محمد طاهر وادی، میثم صالحی، امیرحسن اسفندیار، صابرکاظمی و مسعود غلامی پا به این رقابت‌ها گذاشتند.

ایران ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ واگذار کرد. ست دوم را ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد، اما ست سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ واگذار کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->