پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنج‌شنبه ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش ۴ تا ٧ درجه‌ای دمای روزانه در استان معاون رئیس‌جمهور در آئین میثاق خدمت در مشهد: در این دولت ۲.۵ میلیون نفر در ۲۱ آزمون استخدامی شرکت کردند که یک رکورد محسوب می شود مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکسن چینی «سینوواک» تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را گرفت

  • کد خبر: ۶۹۳۱۲
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
واکسن چینی «سینوواک» تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را گرفت
سازمان جهانی بهداشت (WHO) دومین واکسن کرونا با نام سینوواک، ساخت چین را تایید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان جهانی بهداشت مجوز استفاده اضطراری از واکسن کروناویروس سینوواک را صادر کرد. این دومین واکسن چینی است که مورد تایید این سازمان قرار گرفته است.

این واکسن که طی دو مرحله به افراد تزریق می‌شود ساخت شرکت داروسازی در چین است که پیش از این به چندین کشور در سراسر جهان ارسال شده است.

"تدروس آدهانوم" دبیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت: خرسندم که اعلام کنم واکسن سینوواک-کروناواک پس از آنکه اثربخشی، ایمنی و کیفیت آن تایید شد در فهرست واکسن‌هایی قرار گرفته که این سازمان مجوز آن‌ها را صادر کرده است.

وی افزود: ذخیره آسان واکسن کروناواک امکان نگهداری از آن را در تمامی شرایط فراهم می‌سازد. اکنون ضرورت دارد تا این واکسن را در اختیار افرادی قرار دهیم که نیاز فوری به آن دارند.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: این واکسن از تمامی استاندارد‌های بین المللی برخوردار است.

ماه گذشته واکسن سینوفارم نیز مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->