تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است
سرخط خبرها

فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر اطلاعات از مرز شلمچه بازدید کردند

  • کد خبر: ۶۹۶۱
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر اطلاعات از مرز شلمچه بازدید کردند
سردار سلامی و محمود علوی با حضور جداگانه در مرز شلمچه از مواکب مستقر در این مرز و وضعیت ارائه خدمات به زائران حسینی و تردد آنها در این مرز بازدید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات وزیر اطلاعات با حضور در نقطه صفر مرزی در شلمچه روند انتقال زائران اربعین از شلمچه به شهرهای نجف و کربلا را بررسی کرد و در جریان روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این گذرگاه مرزی قرار گفت.

حجت الاسلام علوی همچنین قرار است از موکب های مستقر در مرز شلمچه و نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دیدن کند.

امنیت در مراسم اربعین برقرار است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز  گفت: این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقل را به سوی مرزها گسیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرز شلمچه، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز وارد مرز شلمچه شد و از روند خدمت رسانی و تردد زائران بازدید کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری با عنایت الهی و دعوت حسینی، حجم زائرانی که به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و دست‌اندرکاران خدمت به زائران همت خود را چند برابر کرده‌اند تا بتوانند نیازها را پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه چیزی که تانون ملاحضه شد حرکت آرام و منطقی زائران و خدماتی که در حال انجام است، افزود:   امیدواریم که بتوانیم تا انتهای این مراسم خدمات لازم را ارائه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به فضل الهی امنیت برقرار است و مسائل حمل و نقل تا حدود بسیاری حل شده است.

سلامی با تأکید بر اینکه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی کامل برای بازگشت زائران داریم، یادآور شد: این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقل را به سوی مرزها گسیل کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که مشکلاتی که در روزهای قبل وجود داشت به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: تأکید ما بر امنیت بوده و سیستم های اطلاعاتی کاملا فعال هستند، دستگاه‌های امنیتی نیز هوشیار هستند تا این مراسم عظیم حسینی با نهایت آسایش و امنیت برای مردم برگزار شود.

مرز شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر محل تردد زائران ایرانی و خارجی به کربلا است.

طی دو هفته اخیر بیش از ۸۵۰ هزار تردد در گذرگاه مرزی شلمچه ثبت شده است.

همچنین بیش از ۵۰ هزار زائر خارجی از کشورهای مختلف از این گذرگاه مرزی راهی کربلا شدند.


 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->