غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش
سرخط خبرها

درخواست سازمان لیگ از ستاد کرونا: هواداران به ورزشگاه بیایند

  • کد خبر: ۶۹۷۳۳
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
  • ۱
درخواست سازمان لیگ از ستاد کرونا: هواداران به ورزشگاه بیایند
سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای از ستاد مبارزه با کرونا خواست که مجوز حضور محدود هواداران در استادیوم‌ها را صادر نماید.
به گزارش شهرآرانیوز، سهیل مهدی با اشاره به اینکه از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران درخواست برگزاری چند هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت پایلوت با حضور تعداد بسیار محدود تماشاگران به ستاد مقابله با کرونا در فوتبال ارائه شده است، اظهار کرد: این درخواست مربوط به شهر‌هایی است که در وضعیت قرمز قرار ندارند و به صورت پایلوت مدنظر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تصمیم بر این شده حدود ۱۰۰ نفر به عنوان تماشاچی برای هر تیم در ورزشگاه حضور یابند و مدیریت مسئله ۱۰۰ درصد بر عهده باشگاه‌ها قرار دارد و بحث بلیت فروشی مطرح نیست تا بتوانیم به مدل مشخصی از برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها هنگام برگزاری مسابقات فوتبال دست یابیم.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با بیان اینکه برای افراد واجد شرایط سقف سنی ۶۵ و کف سنی ۱۸ سال تعیین خواهد شد، بیان کرد: تماشاگران باید ماسک بزنند، صندلی ورزشگاه‌ها علامت گذاری خواهند شد و موارد دیگری به منظور برگزاری صحیح مسابقات مدنظر قرار خواهد گرفت.

با شیوع ویروس کرونا در کشور از پنجم اسفندماه سال ۱۳۹۸ بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش، مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌های دسته اول و دوم، بدون حضور تماشاگر برگزار شده است و به تازگی ستاد مقابله با کرونا در ورزش درخواست برگزاری مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران با ظرفیت ۲۰ درصدی ورزشگاه‌ها را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرده است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
بی صبرانه منتظر چنین روزی هستم ... من نمیدونم چرا لیگ یک و دو که تماشاگرن محدودی دارنند این محدودیت اعمال شد 0000 در ورزشگاه ده یا پانزده هزار نفری بازیهای لیگ یک و دو که حدود 50 یا نهایت 100 و 200 نفر میان چه دلیلی داشت محروم باشن از دیدن بازی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->