کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

انتقاد مدیرعامل تیم فوتبال دختران سایپای مشهد از وضعیت فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۶۸۳۲۵
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
انتقاد مدیرعامل تیم فوتبال دختران سایپای مشهد از وضعیت فوتبال بانوان
مدیرعامل تیم فوتبال بانوان سایپای مشهد می‌گوید دلیل اصلی صعودنکردن تیم مشهد به لیگ برتر بانوان مسائل مالی است و آن‌ها نیاز دارند یک اسپانسر از دختران فوتبالیست مشهدی حمایت کند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مدیرعامل تیم فوتبال بانوان سایپای مشهد می‌گوید دلیل اصلی صعودنکردن تیم مشهد به لیگ برتر بانوان مسائل مالی است و آن‌ها نیاز دارند یک اسپانسر از دختران فوتبالیست مشهدی حمایت کند.
در پایان مرحله نهایی لیگ دسته‌یک فوتبال بانوان، تیم کیان نیشابور و ملی‌پوشان شهرکرد به لیگ برتر صعود کردند، اما سایپای مشهد با یک پیروزی کمتر همچون دوره گذشته از صعود بازماند. با وجود اینکه اولین‌بار در تاریخ خراسان‌رضوی تیمی از استان راهی لیگ برتر فوتبال بانوان می‌شود، هنوز مشهد نماینده‌ای ندارد. احمد زینلی، مدیرعامل سایپا، دراین‌باره می‌گوید: دلایل مختلفی دست‌به‌دست هم دادند تا بازهم صعود نکنیم. به‌دلیل مسائل مالی تیم دچار حاشیه شد؛ تا شب قبل از اعزام بودجه‌ای نداشتیم و با کمک شهرداری از طریق خانم گندمی و با قرض توانستیم راهی مسابقات شویم و کمی انگیزه بگیریم.


او ادامه داد: از سوی دیگر در مشهد فضای تمرینی محدودی برای بانوان وجود دارد. هیئت فوتبال استان زمین تختی را برای جلساتی در اختیار تیم ما قرار داد، اما فصل بدی برای تمرین بود؛ زیرا بیشتر زمین‌های چمن زیر کشت بودند. تیم شهرکرد مربی آقایی داشت که مدعی بود ۱۱ ماه است با این تیم درحال تمرین است و نتیجه‌اش را هم دیدند.


زینلی خاطرنشان کرد: گنبد، محل برگزاری مسابقات، وضعیت خوبی نداشت و اجازه ندادند در محل مسابقات حاضر شویم. حتی یک بازی تیم‌های حریفان را نتوانستم آنالیز کنم، درحالی‌که در شهر‌های دیگر مردان در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شدند. از بدشانسی تیم تبریز مقابل تیم ما بازی را نیمه‌کاره تمام کرد و اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و در جدول بالاتر برویم.


مدیرعامل تیم سایپای مشهد تصریح کرد: ما در مشهد غریبیم و دیگر نمی‌دانیم چه‌کار کنیم تا به تیم ما نیز کمی توجه شود. اگر با این وضعیتی که داشتیم صعود می‌کردیم، باید تعجب می‌کردیم! حتی دل‌خوشی ما این بود که دست‌کم مدیری تلفن ما را پاسخ دهد. هیئت فوتبال مشهد هیچ کمکی به ما نکرد و حتی جویای وضعیت تیم نشد، اما هیئت استان کمک‌هایی به ما کرد.

 

سه‌برابر کمکی که شهرداری کرد، قرض کردیم و هزینه حضور در مسابقات شد و حالا می‌ترسیم اگر موعد چک‌ها برسد، چه باید بکنیم و آبروی ما در خطر است. درحالی‌که تمام هدف و تلاش ما ارتقای فوتبال دختران شهر مشهد بوده و هست. باشگاه‌ها و مدارس فوتبال همچنان تعطیل‌اند و ما نیز به همین دلیل درآمدی نداریم. در این شرایط وام هم نمی‌توان گرفت. بخش خصوصی چقدر در این شرایط اقتصادی می‌تواند پیش برود؟ به‌شدت نیاز داریم یک حامی مالی در کنار استعداد‌های این شهر باشد تا پرچم فوتبال بانوان پایین نیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->