«زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟
سرخط خبرها

زمان سرویس دهی مترو را افزایش دهید

  • کد خبر: ۷۱۲۶
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
زمان سرویس دهی مترو را افزایش دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

نمایندگی خودرو
۶۰۵...۰۹۱۵ مملکتی که در آن تولید خودرو دست دولت باشد، ولی در مغازه لوازم یدکی بنویسند «قطعات اصلی سایپا و... گارانتی ندارد»، به جایی نمی‌رسد.

قطارشهری
۱۲۸...۰۹۰۲ لطفا هماهنگ کنید که زمان کار مترو در شب اضافه شود.

شهرداری
۴۴۰...۰۹۳۹ چند اصله درخت در خیابان عبادی ۷۳ وجود دارد که مزاحمت زیادی برای خودرو‌ها و عابران پیاده ایجاد کرده است. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
۳۹۳...۰۹۱۵ پیاده رو‌های خیابان ۱۷ شهریور وضع بدی دارند. لطفا شهرداری برای بازسازی اقدام کند.
۳۲۱...۰۹۲۱ چرا شهرداری در سه راهی شهید بهشتی١٩ که عرض معبر آن بسیار کم است، باتومی نصب کرده است؟ این اقدام، ترافیک این محدوده را افزایش داده است. بهتر بود چراغ راهنمایی این خیابان را بهسازی می‌کردند.
۳۲۱...۰۹۲۱ حال که شهرداری منطقه ۹ به بولوار دلاوران منتقل شده است، از شهرداری محترم خواهشمندیم به محرومیت‌های این محله به ویژه انتهای دلاوران پایان دهند و به این محله رسیدگی بیشتری داشته باشند. ساخت ساختمان‌های بی کیفیت و وکالتی، وجود کال‌های روباز و پیاده رو‌های خاکی، سالک و نبود فضای سبز از مهم‌ترین مشکلات این محله است.
شهروند- با توجه به فعالیت گسترده شهرداری مشهد در پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و مبلمان شهری، انتظار می‌رود معاونت فرهنگی-هنری شهرداری در زمینه ایجاد فرهنگ ترافیک و احترام به حقوق دیگران در مسائل زیست محیطی و فرهنگی فعالیت بیشتری داشته باشد تا مکمل کار‌های عمرانی و زیربنایی شهرداری باشد. به امید داشتن شهری زیبا و با صفا

مخابرات
۲۵۶...۰۹۳۵ چرا کسی مراعات حال مردم را نمی‌کند؟ ۱۵ روز از پرداخت قبض قبلی ام نگذشته که مدام تلفن می‌زند و یک نفر می‌گوید: پرداخت کنید، پرداخت کنید! به خدا دارید مردم را روانی می‌کنید! این بساط را جمع کنید.

علوم پزشکی
۵۳۳...۰۹۱۵ مرکز پزشکی شماره یک شهرداری وضعیت اسفباری دارد. برای گرفتن تأییدیه نسخه‌های عینک و دندان پزشکی، ساعت‌ها باید منتظر باشیم تا نوبتمان برسد. درحالی که در بین نوبت بیماران می‌شود این کار را انجام داد؛ اما به دلیل نبود مدیریت مناسب، همه چیز بی نظم است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.

بازار
۳۵۷...۰۹۱۵ راهکار گرانی نان کنجدی که با نان‌های ساده ۵۰۰ تومان اختلاف قیمت دارد، همین است که نان ساده بخریم و به گران فروشان فرصت ندهیم.

اتوبوس رانی
۴۳۲...۰۹۳۳ تابلو انتظار ایستگاه اتوبوس مصلی۳ ابتدای خط۷۰ را به جای مصلی ۲۷، مصلی ۷۲ نمایش می‌دهد. لطفا پیگیری کنید.

راهنمایی ورانندگی
شهروند- منطقه الهیه، تقاطع محمدیه ۱۰-مجیدیه ۹ بسیار حادثه ساز است. چرا برای نصب چراغ راهنمایی یا دست کم سرعت گیر اقدام نمی‌کنند؟

سازمان میادین
شهروند- اسم فروشگاه شهرداری که می‌آید، اعتماد می‌کنیم. چند سال است از فروشگاه شهرداری واقع در انتهای بولوار پیروزی مشهد خرید می‌کنم. هیچ وقت هم فاکتور را نگاه نکرده ام؛ به جز این بار که دیدم قیمت پنیر را بیشتر از ۱۰ هزار تومان زده است که با ۵درصد تخفیف همان ۱۰ هزار تومان شده است. اول فکر کردم پنیر گران شده، اما وقتی همان پنیر را از سوپرمارکت سر کوچه مان قیمت کردم، ۸ هزار تومان بود. فاکتور را با مبالغ اقلام سوپرمارکت مقایسه کردم و دیدم همه اجناس فروشگاه شهرداری بعد از تخفیف هنوز ۳۰ تا ۸۸درصد بالاتر از مغازه است. نگذارید برخی برای منفعت شخصی پول مردم را بالا بکشند و اعتبار شهرداری را زیر سؤال ببرند. جالب اینکه لوازم تحریر و لوازم خانگی (اقلام پلاستیکی و ظروف) و... بعد از تخفیف هنوز گران‌تر هستند؛ به گونه‌ای که قیمت مصرف کننده درج شده روی بسته بندی برخی اجناس خیلی بالا بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->