لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

در بزرگ‌ترین رویداد سالانه شرکت‌های بازی ساز دنیا چه گذشت؟ | هیجان در دنیای بازی‌ها

  • کد خبر: ۷۱۵۳۳
  • ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
در بزرگ‌ترین رویداد سالانه شرکت‌های بازی ساز دنیا چه گذشت؟ | هیجان در دنیای بازی‌ها
شاید خیلی از بخش‌های رویداد E۳ آن قدر‌ها انقلابی پیش نرفت و چندان که انتظار داشتیم، گیمر‌ها را هیجان زده نکرد، معرفی ۵ بازی که مدت‌ها درباره آن‌ها صحبت شده بود، توانست تا اندازه‌ای دل طرف داران دنیای بازی‌های ویدئویی را به دست بیاورد.
شهرآرانیوز - با اینکه چندماه از عرضه کنسول‌های نسل نهم بازی‌های ویدئویی گذشته، هنوز چندان که باید شاهد عرضه بازی‌های تازه‌ای برای این دستگاه‌ها نیستیم. با وجود این، هفته گذشته رویدادی هیجان انگیز برای علاقه‌مندان دنیای بازی‌های ویدئویی برگزار شد: رویداد E۳ که در بخش‌های مختلف آن، شرکت‌های بازی ساز به معرفی عنوان‌هایی که در دست ساخت دارند پرداختند و تماشاگران را با بخش‌هایی از تریلر یا گیم پلی آن‌ها بیشتر آشنا کردند. هرچند شاید خیلی از بخش‌های این رویداد آن قدر‌ها انقلابی پیش نرفت و چندان که انتظار داشتیم، گیمر‌ها را هیجان زده نکرد، معرفی ۵ بازی که مدت‌ها درباره آن‌ها صحبت شده بود، توانست تا اندازه‌ای دل طرف داران دنیای بازی‌های ویدئویی را به دست بیاورد.
 

یک نبرد فضایی

 

در بزرگ‌ترین رویداد سالانه شرکت‌های بازی ساز دنیا چه گذشت؟ | هیجان در دنیای بازی‌ها

 

استارفیلد یکی از موردانتظارترین بازی‌های چند سال اخیر بود و همه دوست داشتند بدانند که شرکت بتسدا بعد از این همه سال، دقیقا در حال کار روی چه چیزی بوده است. خوشبختانه در جریان مراسم مایکروسافت، بالأخره شاهد یک تریلر درست و حسابی از استارفیلد بودیم، اثری که به صورت انحصاری برای ایکس باکس‌های جدید عرضه می‌شود و به مایکروسافت اجازه می‌دهد در نسل نهم کنسول‌ها با قدرت بیشتری به رقابت با سونی بپردازد. استارفیلد اولین بازی RPG بتسدا در ۲۵ سال گذشته خواهد بود که در فضا جریان دارد. این عنوان یک بازی نقش آفرینی تک نفره در زمان آینده است که به شدت روی عناصر علمی تخیلی و ماجراجویی فضایی تمرکز دارد. استاررفیلد احتمالا اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.
 

مبارزه بدون داستان

 

در بزرگ‌ترین رویداد سالانه شرکت‌های بازی ساز دنیا چه گذشت؟ | هیجان در دنیای بازی‌ها

 

تریلر گیم پلی بتلفید یکی از جذاب‌ترین اتفاقات کل رویداد E۳ امسال بود. الکترونیک آرتز بالأخره بی خیال بخش داستانی نه چندان جذاب بتلفیلد‌های گذشته شده و تصمیم گرفته است همه منابعش را روی ساخت یک بازی آنلاین چندنفره قدرتمند هزینه کند. نتیجه این تصمیم این طور که از گیم پلی پخش شده بازی برمی آید، یک عنوان تیراندازی نظامی آنلاین به شدت جذاب است که به دلیل داشتن محیط‌های دائما در حال تغییرش، می‌تواند ساعت‌ها سرگرم کننده باشد. در تریلری که از این بازی پخش شد، شاهد مبارزات آینده نگرانه هستیم. برای مثال، می‌بینیم که نوعی بالگرد/هواپیمای فوق پیشرفته در آسمان یکی از نقشه‌های پر از گرد و خاک بازی در پرواز است یا اینکه یک تانک سنگین با چتر به زمین می‌رسد. در محیط نقشه‌ای که در تریلر گیم پلی بازی نشان داده می‌شود، طوفان شن خودنمایی می‌کند که می‌توان حدس زد که این همان نقشه مصر بتلفیلد ۲۰۴۲ است. مورد مهم دیگر در این تریلر گردباد قدرتمندی است که ظاهرا بر محیط بازی تأثیر چشمگیری می‌گذارد و هرچه نزدیکش باشد در خود می‌بلعد. این بازی قرار است ۳۰ مهر عرضه شود.
 

اتومبیل رانی در مکزیک

 

در بزرگ‌ترین رویداد سالانه شرکت‌های بازی ساز دنیا چه گذشت؟ | هیجان در دنیای بازی‌ها

 

نمایش فورتزا هورایزن ۵ به معنی واقعی کلمه هیجان انگیز بود، عنوانی که در سال‌های گذشته توانسته با اختلاف، بهترین بازی در ژانر اتومبیل‌های مسابقه‌ای لقب بگیرد. در چند ماه گذشته شایعات بسیار زیادی درباره جهان این بازی وجود داشت. ابتدا اخبار به ژاپن یا یک کشور آسیایی دیگر اشاره می‌کردند، اما اکنون مایکروسافت اعلام کرده است نسخه پنجم این سری در مکزیک جریان دارد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی Forza Horizon ۵ جهان آن خواهد بود و مکزیک انتخاب بسیار مناسبی است. در کنار گیم پلی بسیار روان، چیزی که در تریلر به نمایش درآمده از این بازی به چشم می‌آید این است که مایکروسافت چه طور توانسته این گرافیک فوق العاده را روی یک کنسول بدون هیچ افت فریمی به اجرا درآورد. نمایش فورتزا هورایزن ۵ به قدری خیره کننده بود که خیلی از بازیکن‌ها از همین حالا برای عرضه اش روزشماری می‌کنند. این عنوان قرار است ۱۸ آبان روانه بازار شود.
 

بازگشت زلدا

 

در بزرگ‌ترین رویداد سالانه شرکت‌های بازی ساز دنیا چه گذشت؟ | هیجان در دنیای بازی‌ها

 

یکی از بدترین اتفاقات E۳، ۲۰۲۱ نمایش به شدت ضعیف شرکت نینتندو بود. ژاپنی‌ها برعکس سال‌های گذشته تقریبا هیچ چیز جدیدی با خود به E۳ نیاورده بودند و بازی‌هایی که نمایش دادند یا آثار چندان مهمی نبودند یا قبلا با آن‌ها آشنا شده بودیم. با این حال، نمایش دنباله بازی موفق Zelda: Breath of the Wild توانست کمی دل طرف داران این شرکت را به دست آورد.

در طول تریلر جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild ۲ شاهد نمایش گیم پلی بازی هستیم که در آن لینک در حال مبارزه با دشمنان مختلف دیده می‌شود. هم چنین قابلیت‌های مختلف و چالش‌های جدیدی نیز در طول تریلر شاهد هستیم و علاوه بر این، تهدید جدید و خطرناکی که دنیای زلدا و Breath of the Wild را تهدید می‌کند در پایان تریلر به نمایش گذاشته شد تا طرف داران بیشتر با اتفاقات این قسمت آشنا شوند.
 

دنیای تاریک «الدن رینگ»

 

در بزرگ‌ترین رویداد سالانه شرکت‌های بازی ساز دنیا چه گذشت؟ | هیجان در دنیای بازی‌ها

 

رونمایی از بازی الدن رینگ را باید بدون شک مهم‌ترین اتفاق رویداد E۳، ۲۰۲۱ نام دهیم، اثری که هیدتاکا میازاکی و جورج آر آر مارتین (نویسنده کتاب‌های بازی تاج و تخت) در کنار یک دیگر به جهان آن شکل داده اند و قرار است مهم‌ترین قصه‌هایی را که تا حالا شرکت فرام سافتور روایت کرده است به تصویر بکشند. در تریلر نمایش داده شده، بازی چه از نظر گیم پلی چه از منظر وسعت جهانش، بی نظیر به نظر می‌رسید. در این نمایش با عنوان جهان بازی رو به رو بودیم که مشخص است روی تکه تکه آن وقت بسیاری صرف شده است. از طرفی، شاهد بهبود‌هایی در سیستم مبارزه‌های سری سولز بورن بودیم که خیلی خوب به نظر می‌رسیدند. الدن رینگ به معنی واقعی کلمه یک بازی بزرگ است و نشان داد این همه هیجان برای پخش شدن تریلر گیم پلی آن بی دلیل نبوده است. این بازی اول بهمن امسال به بازار خواهد آمد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->