سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مرگ ۲ خبرنگار جوان بر اثر واژگونی اتوبوس

  • کد خبر: ۷۱۷۴۵
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
مرگ ۲ خبرنگار جوان بر اثر واژگونی اتوبوس
فرماندار نقده گفت: اتوبوس حامل خبرنگاران کشوری که برای بازدید از سد کانی سیب به استان سفر کرده بودند واژگون شد. این حادثه منجر به فوت دو نفر از زنان خبرنگار به نام مهشاد کریمی، خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی، خبرنگار ایرنا شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، منوچهر شاکر گفت: اتوبوس حامل خبرنگاران کشوری که برای بازدید از سد کانی سیب به استان سفر کرده بودند واژگون شد.

 

وی تصریح کرد: برخی از خبرنگاران دچار جراحت شده و هم‌اکنون در محل حادثه هستیم و وضعیت در حال بررسی است.

 

انتقال تمام مصدومان به بیمارستان نقده

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: همه مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران به بیمارستان نقده اعزام شده و تحت درمان هستند و دو سه تن از این مصدومان نیز بدحال هستند اما همکاران در حال تلاش برای بهبود سلامتی آنها هستند.

 

باقر بهرامی گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نزدیکی نقده، ۲۱ نفر مصدوم و متأسفانه دو نفر از بانوان خبرنگاران جان خود را از دست دادند.

 

وی تصریح کرد: همه مصدومان به بیمارستان نقده اعزام شده و تحت درمان هستند و دو سه تن از این مصدومان نیز بدحال هستند اما همکاران در حال تلاش برای بهبود سلامتی آنها هستند.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در این راستا آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در بیمارستان حضور داشته و از نزدیک در جریان حال مصدومان قرار دارد.

 

بستری ۱۳ مجروح در بیمارستان

 

محمد آیدین رئیس بیمارستان نقده نیز با تأیید فوت دو نفر از سرنشینان اتوبوس خبرنگاران گفت: ۱۳ نفر از مصدومان اتوبوس خبرنگاران در بیمارستان نقده بستری شده‌اند.

 

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز از آمادگی بیمارستان امام خمینی ارومیه در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده خبر داد و گفت: بعد از اعلام حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده ارومیه ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که متأسفانه در این تصادف ۲۱ نفر مصدوم و ۲ نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی ارومیه در همین راستا آمادگی خود را برای رسیدگی به وضعیت مصدومان اعلام کرده است.

 

عملیات تیم امداد و نجات هوایی برای انتقال مصدومان

 

مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با بیان اینکه بعد از گزارش واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ارومیه نقده بلافاصله ۳ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: تیم امداد هوایی آذربایجان شرقی در حالت آماده باش است و در حال حاضر این حادثه ٢١ نفر مصدوم و دو نفر فوتی داشته است.

 

براساس اعلام رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مهشاد کریمی و ریحانه یاسمنی از فوت‌شدگان این حادثه هستند.

 

لازم ذکر است این خبرنگاران برای تهیه گزارش از احیای دریاچه ارومیه وارد آذربایجان غربی شده بودند که اتوبوس در نزدیکی نقده دچار حادثه شده و در دره سقوط کرده است.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->