اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نجات مرد میانسال از چاله آسانسور (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال نرخ جدید جریمه‌های رانندگی، پشت چراغ قرمز مراحل اداری ! سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه ته دیگ T ته خط سلامتی است خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مرگ مشکوک دانشجوی دکترای فیزیک در دانشگاه فردوسی مشهد + عکس

  • کد خبر: ۷۲۱۲۹
  • ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
  • ۲
مرگ مشکوک دانشجوی دکترای فیزیک در دانشگاه فردوسی مشهد + عکس
ظهر دیروز (شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰) دکتر سعید قلی بیگلو دانشجوی دوره دکترا در دانشگاه فردوسی مشهد به طرز مشکوکی جان باخت.

ابوعطاشهرآرانیوز، با اعلام مرگ این دانشجوی حدود ۳۵ ساله، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد برای رسیدگی به موضوع راهی محل شد.


با حضور قاضی محمود عارفی راد در محل مشخص شد که جان باخته یکی از دانشجویان قم بوده است که پس از پایان دوره دکترا در رشته فیزیک برای گذراندن طرح به دانشگاه فردوسی آمده و در خوابگاه‌های یک نفره ساکن بوده است.

 

مرگ مشکوک دانشجوی دکترای فیزیک در دانشگاه فردوسی + عکس


پیگیری وضعیت روانی متوفی نشان می‌داد که او دچار مشکلات روحی و روانی بوده و به همین منظور تاکنون مراجعاتی به مراکز روان درمانی نیز داشته است، موضوعی که در دست نوشته و وصیت نامه این فرد نیز مشهود بوده است.


جسد او زمانی از سوی حراست دانشگاه کشف شده که برای جلسه مشاوره رأس ساعت مقرر در محل حاضر نشده و به تلفن هایش نیز پاسخ نداده است.

 


بیشتر بخوانید: علت خودکشی «دکتر سعید قلی بیگلو» دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد در دست بررسی + جزئیات


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
سلام آقای سعید قلی بیگلو همکلاسی همسرم بودند ایشان دوره دکتری را هم در دانشگاه فردوسی گذراندن و هم خوابگاهی همسرم بودند اصلا مشکل روانی نداشتند، و چون این مدت حتی داخل دانشگاه از فضای سبز نمیشد استفاده کنند و افسرده بودن این اتفاق افتاد
محبوبه شیردل انجی خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم .می دانستی ودهقان فداکار نشدی .وای برتو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->