برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

آغاز مسابقات فوتسال پایه استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۷۲۰۸۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
  • ۲
آغاز مسابقات فوتسال پایه استان خراسان رضوی
رقابت‌های لیگ برتر نونهالان، نوجوانان و جوانان با شرکت ۱۰ تیم در هر دسته برگزار می‌شود.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در رده‌های پایه درحالی از فردا آغاز می‌شود که سالن‌های فوتسالی مدت هاست به دلیل فراگیری ویروس کرونا به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل در آمده است. با از سرگیری فعالیت بسیاری از رشته‌ها و باشگاه‌های ورزشی حالا دوباره قرار است هیجان مسابقات به سالن‌ها برگردد و کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان بنا دارد به صورت رسمی مسابقات رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان استان را در دسته لیگ برتر آغاز کند. در هر دسته از این مسابقات ۱۰ تیم از سراسر استان با یکدیگر رقابت می‌کنند تا درنهایت تکلیف قهرمان صعودکرده به لیگ منطقه‌ای کشور و ۲ تیم سقوط کرده به دسته اول مشخص شود.


۲ قهرمان شهرستانی و یک مشهدی

لیگ برتر فوتسال نونهالان سال گذشته با شرکت ۱۰ تیم برگزار شد که در پایان تیم پیشگامان فریمان در یک ماراتن سخت و دشوار با تیم‌های محراب قدسیان و امید آسیای کاشمر توانست با ۲۰ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و به لیگ منطقه‌ای کشوری صعود کند. در دسته نوجوانان این تیم محراب قدسیان از مشهد بود که با ۲۵ امتیاز مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید و شاهین کاشمر و مقاومت تربت دوم و سوم شدند. در رده جوانان نیز تیم اتحاد سرخس با ۲۰ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های مقاومت تربت، ابومسلم کاشمر و نورالرضای مشهد به ترتیب با ۱۹، ۱۸ و ۱۸ امتیاز دوم تا چهارم شدند.


حضور پررنگ شهرستانی‌ها در لیگ‌های استان

رقابت‌های لیگ برتر نونهالان، نوجوانان و جوانان امسال هم با شرکت ۱۰ تیم در هر دسته برگزار می‌شود و نکته درخور تأمل حضور پررنگ شهرستانی‌ها در این مسابقات است، به نحوی که در دسته نونهالان ۷ تیم شهرستانی و ۳ تیم مشهدی، در دسته نوجوانان ۲ تیم مشهدی و ۸ تیم شهرستانی و سرانجام در دسته جوانان ۳ تیم از مشهد و ۷ تیم از شهرستان‌های استان حاضرند؛ اتفاقی که موجب افزایش هیجان فوتسالی در استان می‌شود.


نام گذاری لیگ‌های فوتسال

حمید طیبی، رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی، درباره برگزاری این دوره از مسابقات گفت: با ازسرگیری فعالیت‌های ورزشی در مشهد و استان ما هم توانستیم مجوز لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ‌های برتر از ستاد مقابله با کرونا بگیریم و خوشبختانه این بازی‌ها از فردا آغاز می‌شود. وی افزود: کار جدیدی که امسال انجام دادیم، نام گذاری هر هفته از مسابقات به نام یکی از درگذشتگان ورزش استان و چند تن از مفاخر فوتسال مشهد است.

 

طیبی با تشریح این طرح تصریح کرد: ۹ هفته مسابقات به ترتیب به یاد مرحومان صفدری، علی نوروزی، حسن شفیعی، ناصر دریاییان، جواد تقی پور، سعید حدادیان، سعید جمشیدیان، استاد جمشید بیهقی و مرتضی قدیری برگزار خواهد شد. طیبی یادآور شد: در پایان این مسابقات تیم‌های اول به لیگ منطقه‌ای کشور صعود می‌کنند. البته ما تلاش می‌کنیم با روابطی که با فدراسیون داریم به جای یک نماینده، ۲ نماینده در لیگ منطقه‌ای داشته باشیم. ۲ تیم آخر هر جدول هم به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد صدیقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
ما هم میخوایم تیم بدیم چجوری ثبت نام میکنن ؟؟
محمد رضایی
Norway
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
سوال اکثریت اینه که تیم خودمون و چجوری واسه مسابقات ثبت نام کنیم؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->