شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

خودسوزی یک معلم جلوی دادگستری اصفهان + فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۷۲۶۳۶
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
  • ۴
خودسوزی یک معلم جلوی دادگستری اصفهان + فیلم و جزئیات
این معلم ریاضی که مدیر یکی از دبیرستان‌های اصفهان هم بود، روز یکشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۰، درست جلوی ساختمان دادگستری کل استان اصفهان در خیابان نیکبخت، ظرف بنزینی را روی سر خود خالی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، متأسفانه خبر صحت دارد. طی روزهای گذشته، مدیر یکی از دبیرستان‌های اصفهان، مقابل ساختمان دادگستری این شهر خودسوزی کرده و همه را در بهت و حیرت فروبرده است.

امین کیانپور که مدتها درگیر پرونده‌ی ملکی بود که بعد از سالها کار و با حقوق ناچیز معلمی توانسته بود فراهم کند، ظاهرا به دلیل کلاهبرداری و فروش ملک به دو نفر با رای دادگاه ملک خود را از دست داد و متاسفانه بعد از شنیدن رای دادگاه مقابل ساختمان دادگستری کل استان اصفهان خودسوزی کرد و جان باخت.

به روایت شاهدان عینی، این معلم ریاضی که مدیر یکی از دبیرستان‌های اصفهان هم بود، روز یکشنبه ششم تیرماه، درست جلوی ساختمان دادگستری کل استان اصفهان در خیابان نیکبخت، ظرف بنزینی را روی سر خود خالی کرده و تلاش رهگذران برای خاموش کردن آتشی که مسئلۀ حل نشدۀ زندگی او در آن می سوخته، به جایی نرسیده است.

یکی از همکاران امین کیانپور، بی اینکه بخواهد نامش فاش شود، اظهار می‌کند: با آقای کیانپور از سال ها قبل دوست و همکار بودم. حدودا ۴۳ ساله و بسیار با اخلاق و باهوش بود. به این دلیل که در تدریس مهارت زیادی داشت معمولا کلاس‌های فوق العاده مدرسه را به او می سپردیم.

هشدار؛ ویدئو حاوی صحنه‌های دلخراش است

ویدئو | خودسوزی مدیر دبیرستانی در اصفهان مقابل ساختمان دادگستری

 

او می گوید: همکارم چند سال قبل با همۀ دارایی خود، آپارتمانی را در خیابان رباط سوم خریده بود و بعدا متوجه شدیم مالک این آپارتمان آن را به دو نفر فروخته است. آقای کیانپور مدت‌ها پیگیر حل و فصل این مشکل بود تا اینکه قاضی رأی داد ملک متعلق به خریدار اول است و برای او حکم تخلیه صادر کرد.

این معلم دبیرستان تصریح می کند: شنیدم که روز قبل از حادثه همکارم به نمازخانۀ دادگستری رفته و به قاضی گفته اگر این خانه را از من بگیرید خودم را جلوی دادگاه به آتش می کشم. همۀ ما از اینکه او چنین کاری را انجام داده در بهت و حیرتیم و آن را باور نکرده ایم.

او تاکید می کند که آقای کیانپور سابقۀ برخورد عصبی و رفتار غیر معمول و پیش بینی نشده نداشته و بسیار آرام و فهمیده بوده است. توانایی او در تدریس درس ریاضی نیز تا حدی بوده که همۀ مدارس درخواست داشته اند با او همکاری کنند.  

به گفتۀ همکار این مدیر مدرسه و معلم ریاضی، از دست دادن حاصل ۲۰ سال کار و تلاش معلمی برای این فرد زحمت کش که تمام وقتش را با کار و تدریس پر کرده بود قابل تحمل نبوده است.

این مدیر مدرسه، با بیان اینکه از جرئیات روز حادثه اطلاع زیادی ندارد، ادامه می دهد: هنوز نخواسته ام به خاطر شرایط بسیار بدی که خانوادۀ همکارم دارند با آنها صحبت کنم.  

او می گوید: در این وضعیت اقتصادی فرهنگیان شرایط بسیار سختی دارند. معاون پرورشی مدرسۀ ما با ۲۶ سال سابقۀ معلمی هنوز مستأجر است و صاحبخانه از او ۳۰۰ میلیون تومان رهن خواسته است. مگر درآمد یک معلم چقدر است؟ وقتی با این شرایط، فردی صاحب خانه می شود اما یکباره به او می گویند که خانه متعلق به دیگری است و باید آن را تخلیه کنی چه حالی به او دست می دهد؟ به هر حال امیدوارم دیگر شاهد تکرار این ماجراها نباشیم.

منبع: ایسنا


اینجا بخوانید: ماجرای خودسوزی «امین کیانپور» مقابل دادگستری اصفهان از زبان همسرش

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کدملی ۲۲۹۶۰۳۱۹۷۸
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
متاسفانه چون ارزش افزوده در ملک بسیار بالاست اینگونه مسائل بعضا هستش مثلا خود من خانه‌ام را برای تخریب و نوسازی به دست یک سازنده زیاده خواه خدا نشناس دادم که از بخت بد، واحد من و ایشان روبروی هم افتاد. که بماند که در حین ساخت وقتی ملک ۳ برابر شد حدود ۵ متر از قدرالسهم مرا تصاحب کرده حالا که ساختمان ساخته شده و ۸ ماهه که سایر مالکین رو اسکان داده و من هم تمام تعهداتم رو تا العان عمل کردم خانه خودم رو به خودم تحویل نمیده و خانه من رو کرده دفتر کار خودش و من که یه حقوق بازنشستگی دارم رو الاخون بالاخون کرده و کمرم رو شکونده رهن خانه من دستکم ۳۰۰ ملیونه و پیش خودش میگه که در نهایت باید به من خسارت تاخیر ۳ سال پیش رو که مبلغ اندکی بوده بده از طرفی به ریش سفیدایی که فرستادم تا خونم رو پس بده گفته که بره شکایت کنه منم میرم شکایت میکنم اون پول خرج کنه منم پول خرج میکنم کنایه از اینکه با پول تو دادگاه سالها میچرخونمش و ظاهرا این همه ظلمها رو در حق ما به پشتوانه فامیلش که توی دستگاه قضایی پست مهمی داره انجام میده و یه جورایی ترسونده من را که اگر بریم شکایت کنم به واسطه وجود ایشون کارم گره میخوره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
بسم الله
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
قاضی خاسته زود تر خودشو راحت کنه پرونده رو ببنده مگه پیداکردن کلاه برداری که به دونفر فروخته برای دادگستری کاری داره.نه والاه نداره همه هم اینو میدونن
عبدالرضا غیایی شاملو
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
0
0
این روزها خبرهای بد زیادی به گوش همه ما میرسد اما واقعأ این خبر قلب مرا بدرد آورد، امیدوارم که آن خدانشناسی که اینکار را با این معلم زحمت کش کرد و حق و دسترنج ۲دهه از عمرش را بیشرمانه با نیرنگ و فریب از او گرفت هم در این دنیا و هم در آخرت به سختی تقاص پس دهد، الهی آمین، خدابیامرزتش و به خانوادش صبر بدهد، یاحق.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->