۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای برخورد زننده با داوطلب باردار کنکور در فرمانیه تهران

  • کد خبر: ۷۳۱۸۴
  • ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
  • ۳
ماجرای برخورد زننده با داوطلب باردار کنکور در فرمانیه تهران
از روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که یکی از داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ با گریه، روایت رفتار نادرستی را که در یکی از حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری با وی انجام شده است بازگو می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در ویدئوی مذکور، این داوطلب می‌گوید:


«من امروز کنکور داشتم در مدرسه بوعلی سینا، در دستم آنژیوکت است به‌خاطر اینکه سه‌ماهه باردارم و نسخه پزشکی دارم؛ همه موارد را نشان دادم که سرم‌ها باید زده شود، حتی نامه بستری بیمارستان را هم نشون دادم، مدیر مدرسه گفت "این (داشتن آنژیوکت) تقلبه، باید باز کنی"؟!

من را به‌خاطر آنژیوکتم از جلسه بیرون آوردند و گفتند که "باید بگردیمت"! مسئول بهداشت آنجا آمد و نسخه من را تأیید کرد و گفت "باید سرم بزند به‌خاطر همین است که آنژیوکت به دستش وصله"؛ مدیر مدرسه برخورد خیلی بدی کرد.

پلیس آمد و شکایتم را نوشتم، با این حال با اینکه تمام اطرافیان گفتند "این گناه داره، بچه‌اش گناه داره"، اما باز هم این خانم رفتار بدی کرد؛ داخل گوشم را گشت، گفتم اشکال ندارد، داخل کفشم را گشت، گفتم اشکالی ندارد، جیب‌هام را گشت، گفتم اشکالی ندارد! جلوی اون‌همه آدم هنوز در رو نبسته بودن و همه نشسته بودن، جلوی اون‌همه پرسنل، گفت "مانتوت را بازکن"، مانتوم رو باز کردم. بلوزم رو زد بالا که مثلاً من را تفتیش کند و می‌گفت "جزو قوانین است"! گفتم "کدام قانونی اجازه می‌دهد که زن حامله را این‌جوری تنش را بلرزونی؟! "!

بعد جلسه بهش گفتم "خانم، انصاف نبود این‌جوری با یک زن حامله رفتار کنی"! شروع کرد فریاد زدن و بعد گفت "صورت‌جلسه بنویسید" که من در آنجا اغتشاش کردم، شلوغ کردم! بعد من را از مدرسه انداخت بیرون و گفت "تو غلط کردی با این حالت اومدی کنکور دادی (؟!) برای چی اومدی کنکور دادی؟ "! گفتم "خانم! من فوق‌لیسانسم، وقتی اومدم اینجا این کنکور رو دادم حتماً یه رشته خاصی را می‌خواستم که اومدم شرکت کردم"، پلیس هم آمد، من که می‌دانم به جایی نمی‌رسد، اما رفتم حراست آموزش و پرورش، آقای رمضانی بودند خدا خیرشون بدهد، یک ساعت کامل برای من وقت گذاشتند، همه را نوشتند، گفتند "ما دوربین‌ها را چک و پیگیری و حتماً برخورد می‌کنیم"».

اما مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره این واقعه را مربوط به حراست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد.

بر اساس محتوای ویدئوی منتشرشده و ذکر نام مسئول حراست منطقه، مشخص شد این مورد در شهر تهران و در مدرسه دخترانه بوعلی سینا منطقه ۱ (فرمانیه) روی داده است؛ در تماس با رئیس منطقه یک، او تنها به ذکر این جمله که "این مسئله در دست بررسی است و ماجرا مربوط به حراست است" اکتفا کرد!

از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود در اسرع وقت پاسخ دقیقی به افکار عمومی ارائه کند و با خاطیان احتمالی، اشد برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
نجفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
1
نمیدونم چرا تا مسئولین مرتبط زودی ازپاسخ دادن به رفتارزشت همکاراشون شونه خالی میکنن چرا بازرسی مربوطه این اشخاص رو ازکاراخراج نمیکنه که درس عبرتی واسه بقیه باشه
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
ازاین برخوردها خیلی اتفاق میوفته.حالا این یکی از دستشون در رفته رسانه ای شده
اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
باسلام
باپوزش ومعذرت خواهی ازمدیران محترم
لطفااین(مدیر مدرسه) حیوان وحشی رابانام کامل معرفی کنید تا بیشتر بدانیم اطرافمان چه پست فطرتهایی وجود دارد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->