آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

انتقاد از عدم واریز مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان با حقوق تیرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۷۴۱۵۴
  • ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
  • ۶
انتقاد از عدم واریز مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان با حقوق تیرماه ۱۴۰۰
دهقان کیا ضمن انتقاد از تاخیر در پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: سازمان باید هرچه زودتر معوقات بازنشستگان را بپردازد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرغم وعده‌های مکرر هنوز مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان سایر سطوح پرداخت نشده است و سازمان تامین اجتماعی نیز در این زمینه اطلاع‌رسانی روشنی صورت نداده است.

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) که مساله پرداخت معوقات را پیگیری می‌کند، در این رابطه می‌گوید: ما مدام در حال صحبت کردن با مقامات سازمان هستیم، اما گویا هنوز منابع مورد نیاز تامین نشده است. هنوز نتوانسته‌اند دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت معوقات جور کنند.

 مدیران سازمان چه می‌گویند و چه زمانی قرار است این معوقات پرداخت شود؛ دهقان کیا می‌گوید: هربار ما پرسیده‌ایم گفته‌اند به محض اینکه اعتبار مورد نیاز تامین شود پرداخت‌ها صورت می‌گیرد. در واقع زمان مشخصی اعلام نکرده‌اند و پرداخت را به تامین اعتبار منوط نموده‌اند و این در حالیست که پیش از این وعده داده بودند قبل از پایان تیر و به همراه حقوق تیرماه معوقات فروردین پرداخت خواهد شد!

به گفته دهقان کیا تا الان باید این معوقات پرداخت می‌شد؛ اول گفتند خرداد ماه و بعد گفتند تیرماه، اما تیر به پایان نزدیک شده، حقوق‌ها در حال واریز است و خبری از پرداخت مطالبات نیست.

این فعال صنفی بازنشستگان کارگری تاکید می‌کند: انتظار ما این است که هرچه زودتر نسبت به پرداخت معوقات بازنشستگان اقدام کنند. این پرداخت، اعتبار زیادی نمی‌خواهد و باید خیلی زودتر از این‌ها صورت می‌گرفت. امیدواریم بیش از این بازنشستگان را در انتظار نگذارند و در همین روز‌های باقیمانده قبل از خاتمه تیر، مطالبات را به حساب‌ها واریز کنند.

منبع: ایلنا


اینجا ببینید: زمان پرداخت حقوق تیر ۱۴۰۰ بازنشستگان تأمین اجتماعی + جدول


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
حمید رضا غلامرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
با سلام دیگه نیازی به پیگیری نیست با آمدن دولت جدید مدیران نالایق غزل میشوند و مدیران لایق سر کار می آیند تمام حقوق بازنشستگان ایفا میگرددمگه بودجه متناسب سازی تصویب نشده است که اینا مابتفاوت را پرداخت نمی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
سلام .ضمن خسته نباشید به تمام دست اندرکاران کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و مسئولین ذیربط خواهشا معوقق فروردین ماه ۱۴۰۰ را هرچه زودتر پیگیری نمایید.فکر نکنم این مبلغ انقدر زیاد باشد که سازمان بخواهد برای این پرداختی اینقدر وعده بدهد و عمل نکند.پس لطفافکری به حال این قشر اسیب دیده زودتر بکنید.با تشکر.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
بی لیاقت ترین مسئولین در بین کشورهادنیا کشور ایران حرف اول رو میزنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
با سلام دولت روحانی روزهای پایانی خوب داره از خجالت بازنشسته ها در میاد واقعا که همش نفرین دنبال سرشونه که الان چند ماه بازنشستگان را برای این معوقه دور سر می‌گردونه از درآمد شرکتها هولدیمگ سینا بردارید خوب تجارتی میکنید با بازنشستگان علی برکت الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
با سلام یا اینهمه تورم وگرانی مانده که دولت باری از دوش بازنشستگان تامین اجتماعی کم کنه بیشتر رو زخم ما نمک می ریزه .با این نوسانات برق کلی لوازم ما سوخته الان یک تلویزیون ویخچال ما مرخص شد حداقل 20میلیون خسارت خوردم کی جواب گو است قند ومرغ گوشت و...که سر به فلک کشیده اگه بازنشستگان دولتی بودیم فلفور واریز می شد از هزینه دوا ودارو گرفته تا هزینه دانشگاه ازدواج بچه‌ها موندیم شما که کار دولتی دارید وحقوق ملیاردی میگیرد آخر کار پول معوقه ما را پرداخت کنید نه گزارید برای دولت بعدی به فکر ما بازنشستگان تامین اجتماعی باشید وبدهی سازمان را بپردازید.تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
اقای سالاری باید استعفابده و جایش مدیر دیگری همانند شادروان نوربخش که مدیریت داشت بیاید روحش ساد یادش گرامی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->