کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی پیدا کردن همسر مناسب، مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده است سد‌های خراسان‌رضوی فقط ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود
سرخط خبرها

حقوق معلمان با اجرای لایحه رتبه‌بندی ۲۵ درصد افزایش می‌یابد (۲۷ تیر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۷۴۷۴۶
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
  • ۲
حقوق معلمان با اجرای لایحه رتبه‌بندی ۲۵ درصد افزایش می‌یابد (۲۷ تیر ۱۴۰۰)
عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از افزایش ۲۵ درصدی حقوق معلمان در صورت اجرای لایحه رتبه‌بندی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسول فرخی میکال، با بیان اینکه معلمین یکی از اقشار زحمتکش و فرهیخته جامعه هستند، اظهار کرد: این قشر علیرغم نقش مهم در ساختن آینده جامعه با مشکلات فراوانی مواجه بوده و بر همین اساس مجلس نگاه ویژه‌ای به این قشر از جامعه دارد.

وی با اشاره نقش رتبه‌بندی معلمان در ارائه خدمات آموزشی بهتر در جامعه گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزشی یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان باید به مرحله اجرا درمی‌آید.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در مجلس با تأکید بر اهتمام مجلس به حل مشکل معلمان در کشور افزود: مجلس شورای اسلامی به مسئله فرهنگیان نگاه خاص و ویژه دارد.

فرخی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی حقوق معلمان با اجرای لایحه رتبه بندی معلمان، بیان کرد: در جلسه هشت تیرماه سال جاری در مجلس شورای اسلامی مصوب شد معلمان در پنج عنوان آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم دارای رتبه شوند که این نکته به تصویب نهایی کمیسیون مربوطه رسیده و گزارش نهایی آن در صحن مجلس در شرف اتمام کار‌ها است.

وی یکی از درخواست‌های مهم فرهنگیان را رتبه‌بندی معلمان دانست و تصریح کرد: با اجرای این لایحه تحول عظیمی در آموزش‌وپرورش رخ داده و معلمان با آرامش خاطر بیشتری به وظیفه معلمی خود می‌پردازند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با بیان اینکه لایحه ارائه شده دولت به مجلس در خصوص رتبه‌بندی معلمان با اصل درخواست فرهنگیان و قانون‌گذار تناقض داشته است، گفت: بعد از ارائه این لایحه توسط دولت، مجلس شورای اسلامی درصدد بود است تا این لایحه به یک رتبه‌بندی واقعی تبدیل شود لذا مجلس در تلاش است تا در پایان عمر دولت طرح رتبه‌بندی معلمان تصویب شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
0
0
الان که توپ در مجلسه فرهنگیان منتظرن آیا رتبه بندی به تصویب نهایی میرسد همچنین لایحه ی همسان سازی حقوق بازنشستگان که اونم الان در مجلس هست .به نظر میرسد مجلس وقت کشی کرده و منتظر است دولت تمام شود و این دو لایحه به عقب بیفتد و باز اعتراضات گسترده ی بازنشستگان و فرهنگیان .اخه چرا همون قانون اصلی که مطابق تورم حقوق ها افزایش یابد را اجرا نمیکنند با دلار 25 هزاری الان حقوق ها نباید کمتر از 15 میلیون باشد .مردم رو هالو فرض کردن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
فقط بدانیدننبازنشستگان دیگه درحدگرسنگی به سر نیبرین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->