آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص ۴۴۷۲ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت شاخص بورس بالاخره قرمز پوش شد| ریزش ناچیز نماگر بازار سرمایه سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

احتمال برگزاری پیش فروش گسترده «ایران خودرو» به مناسبت عید غدیر

  • کد خبر: ۷۵۲۹۷
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
  • ۲۴
احتمال برگزاری پیش فروش گسترده «ایران خودرو» به مناسبت عید غدیر
شبکه‌های اجتماعی موبایلی و کانال‌های تخصصی خودرو از پیش فروش پژو پارس، پژو ۲۰۷ پانوراما، سورن پلاس، رانا پلاس و چند محصول دیگر ایران خودرو به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که شرکت سایپا روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ قرعه کشی پیش فروش محصولات خود را به مناسبت اعیاد قربان و غدیر برگزار کرد، شبکه‌های اجتماعی موبایلی و کانال‌های تخصصی خودرو که همیشه اخبار پیش فروش‌ها را از طریق منابع غیررسمی و قبل از انتشار اطلاعیه رسمی پیش فروش منتشر می‌کنند، خبر از برگزاری مرحله جدیدی از پیش فروش محصولات ایران خودرو داده اند.

بر اساس خبری که کانال اخبار روز خودرو منتشر کرده گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال اخذ مجوز برای پیش فروش گسترده به مناسبت اعیاد قربان و غدیر است.

این کانال نوشته است برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ایران خودرو مانند شرکت سایپا قصد دارد پیش فروش گسترده انواع محصولات خود را به مناسبت عید قربان و غدیر برگزار کند و در حال اخذ مجوز‌های لازم برای این پیش فروش است.

جزئیات پیش فروش ۷ محصول ایران خودرو

به نوشته کانال اخبار روز خودرو، برخی از خودرو‌هایی که احتمالا در این بخشنامه به فروش خواهد رسید به شرح زیر است: دنا پلاس توربو اتوماتیک، دنا پلاس توربو با گیربکس شش سرعته دستی، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ پانوراما، رانا پلاس، تارا دنده دستی، پژو پارس.

با توجه به تفاوت قیمت مصوب انواع پژو پارس و قیمت بازار این خودرو پیش بینی می‌شود متقاضیان پیش فروش پژو پارس در این نوبت از پیش فروش ایران خودرو نیز پرشمار و قابل توجه باشند. نکته مهم در پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو این است که این نوبت از پیش فروش تحویل سه ماهه نیست و خودرو‌ها با موعد تحویل حداکثر یکساله پیش فروش می‌شوند.

در مورد محدودیت‌های ثبت نام در این پیش فروش به احتمال فراوان همچون نوبت قبل دو شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودرو‌های برندگان قرعه کشی و ممنوع بودن ثبت‌نام برندگان قرعه کشی‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماهه گذشته اعمال نخواهد شد.

شایان ذکر است ایران خودرو هنوز اطلاعیه رسمی پیش فروش را منتشر نکرده، اما بر اساس تجربه قبلی برندگان باید بخشی از قیمت خودرو را به عنوان علی الحساب بعد از برنده شدن در قرعه کشی واریز کرده و در موعد تحویل خودرو‌ها نیز الباقی قیمت خودرو را – بر اساس قیمت مصوب خودرو در زمان تحویل – به حساب شرکت واریز کنند.(کاماپرس)

وعده عرضه خودرو‌های جدید از سوی دو خودروساز بزرگ

 مدیران دو خودروساز بزرگ کشور، هریک در مجمع‌های عمومی برگزار شده شرکت‌های خود از عرضه خودرو‌های جدید به بازار در سال جاری خبر دادند.

مجمع‌های عمومی عادی سالانه دو خودروساز بزرگ کشور در هفته گذشته برگزار شد که ضمن آن هر دو مدیرعامل خودروساز ضمن تشریح عملکرد‌های خود طی سال گذشته و سه ماهه نخست سال جاری، برای عرضه دیگر محصولات جدید خود تا پایان سال جاری خبر دادند.

فرشاد مقیمی- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو- در مجمع عمومی عادی سالانه این گروه خودروسازی ضمن اشاره به رونمایی از نمونه اولیه کراس اوور ایرانی در شهریورماه سال جاری، برنامه‌های تدوین شده امسال در حوزه‌های مختلف، توسعه محصول، تولید، فروش و سودآوری را تبیین کرد و گفت: مراحل تولید محصول کراس اوور پروژه K ۱۲۵ آغاز شده و نمونه اولیه این خودرو در شهریور ماه رونمایی خواهد شد و مورد استقبال مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت؛ چراکه رویکرد ایران‌خودرو تولید محصول رقابتی و با قابلیت عرضه در بازار‌های جهانی است. برای امسال هشت پروژه توسعه‌ای جدید تصویب شده که آینده ایران‌خودرو را تضمین خواهد کرد.

وی افزود: همچنین در شهریور ماه تولید گیربکس شش سرعته نیمه اتوماتیک (AMT) آغاز می‌شود و تا آذرماه نیز روی خودرو‌های رانای شش سرعته و سمند قرار گرفته و به بازار عرضه خواهد شد. ضمن اینکه امسال خودروی ۲۰۷ پانوراما با گیربکس شش سرعته نیز عرضه خواهد شد.

این مدیر خودروساز ضمن تشریح عملکرد سال مالی ۱۳۹۹، سال ۱۴۰۰ را سال اتفاقات خوب برای ایران‌خودرو توصیف کرده و با اشاره به رویکرد‌های دولت سیزدهم در زمینه خودرو، خاطرنشان کرد: اصلاح عادلانه قیمت و جبران زیان‌دهی تولید، حفظ جریان تامین، تولید و عرضه محصول صادرات محور، توسعه محصولات و قوای محرکه، به روزآوری تعهدات مالی و فروش، فعال‌سازی بازار‌های صادراتی و حمایت از سهم در بازار سرمایه بخشی از برنامه‌های ایران خودرو برای امسال است.

مقیمی از تولید تارا اتوماتیک در مهرماه امسال خبر داد و گفت: هرچند که الزامات فعلی کمتر است، اما تارا استاندارد‌های ۸۵ گانه را پاس می‌کند و از جمله آن، استاندارد عابر پیاده است که در این محصول رعایت شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایرام‌خودرو علت توقف تولید محصول آریسان طی سه ماهه ابتدایی سال جاری را به دلیل مسایل زیست محیطی و اقدام مسئولانه ایران خودرو دانست و گفت: در حال حاضر پروژه‌های بهبود برای رسیدن به استاندارد‌های زیست محیطی اجرا می‌شود تا ظرف ماه‌های آینده این محصول با تغییرات و موتور XU ۷ پلاس به تولید انبوه برسد. همچنین در رابطه با طراحی خانواده موتور‌های کم مصرف و سه سیلندر داخلی سازی شده ایران خودرو، مرحله صنعتی‌سازی این موتور آغاز شده و تا سال ۱۴۰۱ این خانواده موتور به مرحله تولید انبوه می‌رسد که سالانه ۱۸۲ دلار به ازای هر دستگاه، صرفه‌جویی یارانه‌ای سوخت در بر خواهد داشت.

مقیمی تولید انبوه خودروی برقی و هیبرید داخلی سازی شده ایران‌خودرو را هم در صورت رفع موانع اقتصادی از سوی حاکمیت، ممکن دانست.

سه محصول جدید سایپا امسال وارد بازار خواهد شد

سیدجواد سلیمانی- مدیرعامل گروه سایپا- نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت از ورود سه محصول جدید سایپا به بازار تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: چنانچه شاخص‌های اقتصادی تغییر نکند، امسال از زیان خارج خواهیم شد. آریا به عنوان نخستین کراساوور کاملا ایرانی در نیمه دوم امسال با گیربکس اتوماتیک، طراحی بسیار زیبا و امکانات و استاندارد‌های به روز به تولید انبوه خواهد رسید. امیدواریم خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک را نیز در پاییز امسال تولید و به بازار عرضه کنیم.

وی افزود: همچنین دو محصول، خودرو اطلس نیز که یک محصول کراس برپایه خودرو‌های ساینا و کوییک است، تولید می‌شود که جایگزین محصول تیبا خواهد شد.

مدیرعامل سایپا ضمن اشاره به توقف تولید پراید، با بیان اینکه این محصول سهم قابل توجهی از تیراژ تولید این خودروساز را به خود اختصاص داده بود و نگرانی‌هایی بابت توقف تولید وجود داشت؛ گفت:، اما با تلاش مدیران، کارکنان و زنجیره تامین سایپا در کمتر از دو ماه محصولات جدید جایگزین پراید شدند و در پایان سال ۱۳۹۹ نیز شاهد بودیم که سایپا بدون پراید نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش تولید هم داشت. طی سال‌های گذشته خودرو‌هایی به عنوان محصول داخلی تولید و عرضه شد، اما بیشتر آن‌ها نتیجه تغییر اندکی در طراحی یا امکانات خودرو‌های غیرایرانی بود، اما شاهین محصولی است که از صفر تا صد طراحی و تولید آن کاملا داخلی و متعلق به گروه خودروسازی سایپا است. شاهین با تکنولوژی به روز و استاندارد‌هایی که امکان عرضه آن به بازار‌های صادراتی را فراهم کرده، تولید و با کمترین ایراد و استقبال قابل توجه به بازار عرضه شد.

سلیمانی از توقف تولید وانت زامیاد تا پایان سال و جایگزنی آن با محصول پادراپلاس با توان فنی و امکانات و به‌روز خبر داد و گفت: همچنین پروژه تولید اتوبوس‌های برقی و دیزلی نیز در این دو شرکت آغاز و قرارداد‌های خوبی نیز در راستای آن منعقد شده و به زودی توان تولید خودرو‌های تجاری سایپا نیز احیا خواهد شد.

منبع: ایسنا


بیشتر بخوانید:

قیمت کارخانه‌ای «خودرو‌های ایران خودرو» ویژه مرداد ۱۴۰۰ اعلام شد + جدول

تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات (امروز ۲ مرداد ماه ۱۴۰۰) + جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
پارس
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
2
بعداز ۵۰بار ثبت نام.لااقل ی فرغون ب آدم بدین
Zahra
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
نمیتونم رمز سایتمو عوض کنم فراموش کردم اسم کاربرم یادم نمیاد
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
سلام
از اول تا حالا هرچی پیش فروش و فروش فوق العاده بوده نوشتم اما دریغ از برنده شدن
به خدا مشتری واقعی هستم
باید ایران‌خودرو یک نوبت فقط افرادی که بالای بیست بار ثبت نام کردند را قرعه کشی کنه یا یک اولویت براشون در نظر بگیره
ابوالحسن محمدی۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
از روز اول تا حالا ثبت نام ایران خودر میکنم اسم بیرون نمیاد۰حداقل یه ماشین به من بدین نه من چه گناهی کردم۰
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
1
ولادیگه خسته شدم این قد که ثبت نام کردم خبری نیست توی خواب هم ندیدم
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
ی بار اونایی ک بالای ۱۵ بار ثبت نام کردن قرعه کشی کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
من به خدا بیست بار نوشتم در حالی که مشتری واقعی هستم دریغ از یک ماشین تو رو خدا ایران خودرو یک رحمی کنید که دلم خوش بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
حداقل ی بار هر برای اونایی که بیش از ۲۰ بلر ثبت نام کردن قرعه کشی کنید که ما هم دلمون خوش باشه واقعا بعد از ۶۰ سن ی ماشین حق ما نیست
معصومه خوشگفتار
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
سلام
به خدا از اول که ایران خودرو ثبت نام می‌کنه ثبت نام کردم شاید ۱۵ بار اما دریغ از یک بار
یه بار رسیدگی کنید به اسامی که بالای ۱۵ بار ثبت نام کردند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
من ۱۸ بار ثبت نام کردم ولی متأسفانه همش پوچ بوده تموم دوروبریام به اسمشون افتاد ، مبارکشون باشه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
واقعا نمیدونم هر سری چندهزار تا ماشین که میگن به کی میدن من که چیزی ندیدم نذارید نفرین کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
پیش فروش ،یا کار کثیف، راست میگی فروش نقدی وتحویل لحظه ای به قیمت رقابت آزاد گمرکی، اصلا نمیتونند ثابت کنند که خودرو تولید می کنند.خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
ادامه بدید ثبت نام کنید که حکایت شما حکایت شاه و رایتش و افزایش مالیات است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
بخدا من دیگه هیچ امیدی ندارم مگه میشه بیست با ر ثبت نام کردم به اسمم درنمیاد بخدا مشتری واقعی هستم نیاز دارم مسعولان یه فکری بکنید این ماشینا گیر کی میاد
اکرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
100 بار ثبت نام کردم دریغ ازیک ماشین
کیارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
مردم رو به چه بدبختی رساندند که التماس می کنند که در قرعه کشی ارابه ها چند برابر قیمت ، برنده بشند. چقد ذلت
سجاد مونسی
United States of America
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
سلام و عرض ادب میخواستم ببینم 206 چرا توی چند قرعه کشی اخر ثبت نام نداره میخواستم ببینم کی تو لیست 206 میاد
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
خدا لعنتتون کنه ۲۹ بار نوشتم با پیش فروش هیچی به هیچی جمع کنید مسخره بازیهارو
مهرالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
ان شاالله در میاد
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
به اندازه پول یه ماشین دادم کافینت واسه ثبت نام اما هیچ چیزی در نیومده
شهاب محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید من 18باره اسم نوشتم چرا اسمم تو قرعه کشی در نمیاد
پروين مرزبان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
والا من به همراه خانواده هرسه مون ثبت نام كرديم ولى ديگه فكرميكنم دروغ محض هست ما كه هيچ وسيله اى نداريم هميشه برنده نميشيم ولى اونى كه چندتا ماشين داره برنده ميشه پس نتيجه ميكيريم اينم پارتى بازى هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
من چندین بار برای پژوپارس ثبت نام کردم
ولی برنده نشدم خودم بازنشسته هستم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->