زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کیوان ساکت از همکاری‌اش با همایون شجریان در قطعه «بال رویایی عشق» گفته است

  • کد خبر: ۷۵۳۵۷
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کیوان ساکت از همکاری‌اش با همایون شجریان در قطعه «بال رویایی عشق» گفته است
کیوان ساکت بعد از انتشار آهنگ «بال رویایی عشق» که آهنگ‌سازی آن را برعهده داشته است از همکاری‌اش با همایون شجریان در این قطعه گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - کیوان ساکت بعد از انتشار آهنگ «بال رویایی عشق» که آهنگ‌سازی آن را برعهده داشته است در گفتگو با خبرگزاری مهر از همکاری‌اش با همایون شجریان در این قطعه گفته است:

 


دانلود قطعه «بال رویایی عشق» از همایون شجریان + موزیک ویدئو


 

همایون شجریان از جمله هنرمندانی است که همواره از او در کنار تعدادی دیگر از خوانندگان به عنوان هنرمندی موجه یاد می‌کنم. او از جمله هنرمندانی است که در میان مردم نیز دارای جایگاه ارزشمندی است و همواره تلاش کرده تا علاوه بر وجوه هنری که دارد در عرصه‌های دیگر نیز حضور موثری داشته باشد؛ بنابراین همه این‌ها انگیزه‌ای شد تا آهنگ «بال رویایی عشق» را که ساخته بودم، با صدای این خواننده تقدیم مردم ایران به ویژه دختران تحت سرپرستی یک موسسه خیریه کنم.

وی افزود: به اعتقاد من شعر این اثر دربرگیرنده معانی و مفاهیم ارزشمندی است که به اعتقاد من همایون شجریان یکی از خوانندگانی بود که می‌توانست آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. به هر حال او هنرمندی است که آمادگی زیادی برای خوانش آثار متفاوت دارد و امیدوارم ملودی «بال رویایی عشق» به گونه‌ای بوده باشد که بتواند مورد قبول تبع سخت پسند شنوندگان موسیقی قرار بگیرد.

این آهنگساز در معرفی گروه اجرایی تک آهنگ «بال رویایی عشق» توضیح داد: در تولید تک آهنگ «بال رویایی عشق» که با شعری از مرحوم فریدون مشیری ضبط شده، بنده به عنوان آهنگساز و نوازنده سه تار، غلامرضا صادقی تنظیم برای ارکستر، پدرام فریوسفی سولیست ویولن، نیلوفر محبی و امین عطایی نوازندگان ویولن، مهرداد عالمی و بهرنگ معتمدی نوازنده ویولنسل، غلامرضا صادقی نوازنده پیانو، بیژن جناب طراح گرافیک، علیرضا صفرنژاد سازنده کلیپ، مجتبی سبزه خوشنویس و علی شریعتی مقدم به عنوان تهیه کننده حضور دارند.

ساکت در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تعدادی از فعالیت‌های جدیدش در موسیقی هم اشاره کرد و گفت: به تازگی در آلبومی با هم نشینی ساز‌های تار، کلارینت، پیانو و ساز‌های کوبه‌ای حضور پیدا کرده‌ام که دربرگیرنده ویژگی‌های جالب توجهی است و یکی از کار‌هایی است که با دیگر آثار تفاوت‌هایی دارد. البته هنوز درباره انتشار دقیق آن نمی‌توانم به صورت دقیق اطلاعاتی را ارائه دهم، چون هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->