ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

آیا تعطیلات تهران تمدید شده است؟

  • کد خبر: ۷۵۴۶۱
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
  • ۱
آیا تعطیلات تهران تمدید شده است؟
امروز یکشنبه و آخرین روز از تعطیلی شش روزه تهران است. استاندار تهران می‌گوید تمدید تعطیلی تهران بعید است، اما فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران می‌گوید تعطیلی کوتاه‌مدت بی‌فایده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز یکشنبه و آخرین روز از تعطیلی ۶ روزه استان تهران برای شیوع کروناست. اما آیا این تعطیلات تمدید می‌شود؟

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به اینکه تعطیلی شش روزه تهران بنا به دستور ستاد ملی کروناست، گفت: «با توجه به اینکه ممکن است در آینده موجب خسارات در مسائل زیربنایی شود، امکان تمدید آن بعید است.»

البته استاندار تهران بر این باور است که فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پوشش گسترده واکسیناسیون تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی است. در حالی که تقریبا تمام محققان و متخصصان یک دست بر این باورند که راه برون رفت از این وضعیت واکسیناسیون عمومی است!

تعطیلی کوتاه‌مدت فایده‌ای ندارد

از سوی دیگر زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران درباره تعطیلی تهران گفته: «تعطیلی ناقص و کوتاه مدت فایده چندانی ندارد. تعطیلی کمتر از ۱۰ تا ۱۴ روز اثربخشی لازم را ندارد.»

تعطیلی ۶ روزه تهران بعد از اوج‌گیری دوباره کرونا در کشور و تهران صورت گرفت. معاون درمان ستاد کرونا در استان تهران درباره وضعیت این روز‌های تهران گفته: «زمان ادامه این شرایط در تهران قابل پیش‌بینی نیست و حداقل تا دو هفته دیگر همین روند را داریم.»

نادر توکلی با بیان اینکه اوضاع در تهران خراب است، گفت: «به طور میانگین ۶۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های تهران در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار دارد. روزانه حدود ۲۰۰۰ بستری جدید داریم و همچنین حدود ۲۰ هزار مورد مراجعه به بیمارستان‌ها وجود دارد.» از سوی دیگر معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری نیز گفته: «ورودی بیمارستان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است.»

روز چهارشنبه نیز تجارت‌نیوز نیز در گزارشی از افزایش بستری بیماران کرونایی در تهران و کمبود تخت نوشت. بر اساس این گزارش مسئول پذیرش بیمارستان‌های دولتی و خصوصی می‌گفتند تخت خالی نداریم و مشخص نیست چه زمانی تخت خالی پیدا شود.

هفته گذشته ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد: «بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس‌جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.»

در حال حاضر بیش از ۲۰۰ شهر در کشور قرمز اعلام شده، و پیک پنجم کرونا را می‌گذارنیم. مجموع بیماران کووید ۱۹ نیز در کشور به سه میلیون و ۶۶۴ هزار و ۲۸۶ نفر رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
کمال
Germany
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
باسلام .چرا لقمه را دور دهانتان می چرخانید به جای این همه هزینه وخرید ماسک والکل اگر تهران به مدت یکماه با شرایط امنیتی سفت وسخت اجرا می شد ومبلغ پنج میلیون جریمه درنظرگرفته می شد وحقوق تمام مردم سرماه داده می شد به جای هزینه کردن بی خود به جرات می گویم تهران ازکرونا نجات می یافت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->