واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

آیا تعطیلات تهران تمدید شده است؟

  • کد خبر: ۷۵۴۶۱
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
  • ۱
آیا تعطیلات تهران تمدید شده است؟
امروز یکشنبه و آخرین روز از تعطیلی شش روزه تهران است. استاندار تهران می‌گوید تمدید تعطیلی تهران بعید است، اما فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران می‌گوید تعطیلی کوتاه‌مدت بی‌فایده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز یکشنبه و آخرین روز از تعطیلی ۶ روزه استان تهران برای شیوع کروناست. اما آیا این تعطیلات تمدید می‌شود؟

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به اینکه تعطیلی شش روزه تهران بنا به دستور ستاد ملی کروناست، گفت: «با توجه به اینکه ممکن است در آینده موجب خسارات در مسائل زیربنایی شود، امکان تمدید آن بعید است.»

البته استاندار تهران بر این باور است که فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پوشش گسترده واکسیناسیون تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی است. در حالی که تقریبا تمام محققان و متخصصان یک دست بر این باورند که راه برون رفت از این وضعیت واکسیناسیون عمومی است!

تعطیلی کوتاه‌مدت فایده‌ای ندارد

از سوی دیگر زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران درباره تعطیلی تهران گفته: «تعطیلی ناقص و کوتاه مدت فایده چندانی ندارد. تعطیلی کمتر از ۱۰ تا ۱۴ روز اثربخشی لازم را ندارد.»

تعطیلی ۶ روزه تهران بعد از اوج‌گیری دوباره کرونا در کشور و تهران صورت گرفت. معاون درمان ستاد کرونا در استان تهران درباره وضعیت این روز‌های تهران گفته: «زمان ادامه این شرایط در تهران قابل پیش‌بینی نیست و حداقل تا دو هفته دیگر همین روند را داریم.»

نادر توکلی با بیان اینکه اوضاع در تهران خراب است، گفت: «به طور میانگین ۶۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های تهران در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار دارد. روزانه حدود ۲۰۰۰ بستری جدید داریم و همچنین حدود ۲۰ هزار مورد مراجعه به بیمارستان‌ها وجود دارد.» از سوی دیگر معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری نیز گفته: «ورودی بیمارستان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است.»

روز چهارشنبه نیز تجارت‌نیوز نیز در گزارشی از افزایش بستری بیماران کرونایی در تهران و کمبود تخت نوشت. بر اساس این گزارش مسئول پذیرش بیمارستان‌های دولتی و خصوصی می‌گفتند تخت خالی نداریم و مشخص نیست چه زمانی تخت خالی پیدا شود.

هفته گذشته ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد: «بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس‌جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.»

در حال حاضر بیش از ۲۰۰ شهر در کشور قرمز اعلام شده، و پیک پنجم کرونا را می‌گذارنیم. مجموع بیماران کووید ۱۹ نیز در کشور به سه میلیون و ۶۶۴ هزار و ۲۸۶ نفر رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
کمال
Germany
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
باسلام .چرا لقمه را دور دهانتان می چرخانید به جای این همه هزینه وخرید ماسک والکل اگر تهران به مدت یکماه با شرایط امنیتی سفت وسخت اجرا می شد ومبلغ پنج میلیون جریمه درنظرگرفته می شد وحقوق تمام مردم سرماه داده می شد به جای هزینه کردن بی خود به جرات می گویم تهران ازکرونا نجات می یافت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->