سپاهان و خیبر به دنبال جذب وحید امیری ایران‌گردی با فینال جام حذفی | میزبانی خرمشهر از یاد‌ها رفت خداحافظی اسماعیلی فر با هواداران پرسپولیس + عکس ضمانت اجرایی افق ۱۴۱۴ چیست آقای جلالی؟ واکنش میثاقی به صحبت‌های فردوسی پور + فیلم ساعت فینال جام حذفی تغییر کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ | برای اعاده حیثیت امیری در انتظار انتخاب سرمربی تاریخ و ساعت بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ | لحظه‌شماری برای آغاز آخرین نمایش کریس تراکتور همچنان به دنبال ستاره های پرسپولیس آمادگی رفیعی و امیری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پرسپولیس مجبور شد قید گولسیانی را بزند تردید پرسپولیس از توافق با هر گزینه خارجی قرارداد بیرانوند با پرسپولیس در شرایط فسخ! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فرانسه و اتریش در یورو۲۰۲۴| خروس‌های نه چندان مقتدر نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بلژیک و اسلواکی در یورو۲۰۲۴| شکست دی‌بروینه! افشای چت‌های خصوصی گزینه سرمربیگری پرسپولیس+ عکس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی فرانسه و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

همه مدعیان جایگاه «یوسین بولت» در المپیک توکیو

  • کد خبر: ۷۵۶۸۶
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
همه مدعیان جایگاه «یوسین بولت» در المپیک توکیو
۵ نفری که مدعی مهم‌ترین مدال المپیک در رشته دوومیدانی هستند را بشناسید.

به گزارش شهرآرانیوز، مانند همه المپیک‌های قبل قطعا رقابت‌های دو‌ی سرعت در توکیو یکی از جذاب‌ترین مسابقات خواهد بود. چندی پیش بود که یوسین بولت به شکل رسمی از دنیای حرفه‌ای ورزش خداحافظی کرد و حالا در المپیک توکیو برای اولین بار از سال ۲۰۰۴ شاهد این خواهیم بود که دونده‌ای به جز این اسطوره جامائیکایی به مدال طلای رقابت‌های دوی ۱۰۰ متر دست پیدا کند. در همین راستا دیلی میل اصلی‌ترین شانس‌های کسب مدال طلا در رقابت‌های دوی ۱۰۰ متر المپیک توکیو را بررسی کرده است.


آندره دگراس

این دونده کانادایی و بیست وشش ساله در المپیک ریو که ۵ سال پیش برگزار شد، پشت سر یوسین بولت و جاستین گاتلین به مقام سوم و مدال برنز دست یافت. در آن سال او همچنین در مسابقات چهار در صد متر برنز گرفت و در ۲۰۰ متر مدال نقره را به دست آورد. در واقع دگراس اولین ورزشکار کانادا شد که در هر ۳ مسابقه دوی سرعت مدال گرفت. دگراس همچنین با بولت رابطه بسیار نزدیکی دارد و اسطوره جامائیکایی بار‌ها به تمجید از او پرداخته است. در واقع به نظر می‌رسد که با توجه به عدم حضور بولت و گاتلین، حالا دگراس یکی از شانس‌های اصلی کسب طلا در توکیو محسوب می‌شود.


آکانی سیمبین

این دونده اهل آفریقای جنوبی در رقابت‌های المپیک ریو مقام پنجمی دوی ۱۰۰ متر را از آنِ خود کرد. البته فاصله او با نفر سوم فقط ۳ صدم ثانیه بود. سیمبین همچنین در ماه جولای با ثبت زمان ۹/۸۴ رکورد دوی ۱۰۰ متر آفریقا را به نام خود ثبت کرد. او همچنین اخیرا تأکید کرد که برای کسب مدال طلا به توکیو می‌آید و در واقع از خود نه تنها به عنوان نماینده آمریکای جنوبی بلکه نماینده کل قاره آفریقا یاد کرده است.


زارنل هیوز

حالا به جز رقابت‌های دوی ۲۰۰ متر بریتانیا برای کسب مدال در دوی ۱۰۰ متر نیز شانس دارد. بهترین زمان ثبت شده توسط هیوز در سال جاری ۱۰.۰۶ بوده است؛ اما در عین حال این دونده بریتانیایی اصرار دارد که برای کسب مدال در توکیو شانس دارد. هیوز از انگیزه‌های بالایی برای موفقیت در توکیو برخوردار است و اخیرا نیز از اشتیاق بالای خود برای به میدان رفتن در این مسابقات مهم صحبت کرده بود.


یوشیهیده کریو

بزرگ‌ترین امید ژاپن برای درخشش در رقابت‌های دوی ۱۰۰ متر، یوشیهیده کریو است که برای اولین بار در دوومیدانی این کشور توانست ۱۰۰ متر را در کمتر از ۱۰ ثانیه بدود. او در قامت یکی از پدیده‌های دوومیدانی آسیا ظاهر شده و در رقابت‌های آسیایی دوحه ۲۰۱۹ نیز موفق شد مدال طلا را از آنِ خود کند. از طرفی همه گیری ویروس کرونا باعث شد که کریو با یک رقابت خانگی در المپیک به میادین برگردد و حالا ژاپنی‌ها امید زیادی به او برای کسب مدال دارند.


ترایون برومل

این دونده اهل آمریکا ۵ سال بسیار دشوار را بعد از المپیک ریو پشت سر گذاشته است. او در دوی چهار در صد متر المپیک ریو از ناحیه مچ پا آسیب دید و از آن زمان برای بهبود این آسیب دیدگی خود ۲ بار عمل جراحی انجام داده است.  نگرانی‌هایی در مورد احتمال خداحافظی برومل از ورزش حرفه‌ای وجود داشت؛ اما او حالا باز گشته است و در مسابقات المپیک توکیو یکی از شانس‌های کسب مدال طلا محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->