نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد خداحافظی اشکان خورشیدی در پایان فصل
سرخط خبرها

ثبت اولین پیروزی ثبت جهانی توس

  • کد خبر: ۷۵۸۵
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
ثبت اولین پیروزی ثبت جهانی توس
برد مقتدرانه تیم کشتی «#تا_ثبت_جهانی_توس» در هفته دوم لیگ برتر کشور

مرتضی اخوان - نماینده لیگ‌برتری کشتی خراسان رضوی در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور و از گروه ب، ۹ بر ۱ میزبان خود هیئت کشتی خرم‌آباد را شکست داد. مشهدی‌ها در حالی موفق به اولین پیروزی خود در لیگ برتر کشتی آزاد شدند که هفته گذشته ۷ بر ۳ دربرابر دانشگاه آزاد شکست خوردند و حالا با این پیروزی دوباره برای سایر تیم‌ها خط‌ونشان کشیدند. «#تا_ثبت_جهانی_توس» درحالی به اولین پیروزی خود رسید که برای دومین هفته متوالی حسن یزدانی را در ترکیب نداشت و مانند هفته اول چند کشتی‌گیر عضو تیم ملی امید این تیم نیز به لرستان سفر نکرده بودند.


درخشش بومی‌ها در روز جنب‌وجوش کادر فنی کنار تشک!
مجید خدایی که روز گذشته جنب‌وجوش زیادی کنار تشک داشت و فریادهایش به شاگردانش انگیزه زیادی برای پیروزی می‌داد، در وزن اول یونس سرمستی را برای سرشاخ‌شدن با مصیب شیرزادی، کشتی‌گیر حریف، به روی تشک فرستاد. سرمستی درحالی‌که ابتدا از حریفش ۶ بر ۰ پیش افتاد، در ادامه نتوانست او را مهار کند و ۹ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد. در وزن ۶۱ کیلوگرم محمد نامجومطلق برای تیم «#تا_ثبت_جهانی_توس» به روی تشک رفت و کار راحتی برابر شاهین شیری داشت و خیلی سریع با نتیجه ۱۳ بر ۲ به برتری رسید تا ۲ تیم ۱ بر ۱ مساوی شوند. امیرحسین مقصودی که هفته گذشته هم جزو معدود‌خوب‌های تیم «#تا_ثبت_جهانی_توس» بود، در این دیدار نیز با تصمیم «خدایی» روی تشک رفت. مقصودی ابتدا از حریف خود محمدجواد میرزائیان عقب افتاد؛ اما عملکرد مطمئن او در ادامه باعث برتری ۷ بر ۲ این کشتی‌گیر در وزن ۶۵ کیلوگرم شد. در وزن ۷۰ کیلوگرم ایمان رحمانی‌زاده، نماینده مشهد، کار سختی برابر سهراب ادهم‌خلیلی داشت؛ اما درنهایت توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یابد. در وزن ۷۴ کیلوگرم، امیرحسین کاووسی انتخاب خدایی بر روی تشک بود و ۱۰ بر ۰ احمد دولتشاه را شکست داد؛ اما در ۷۹ کیلوگرم هم محمدجواد حمیدی، کشتی‌گیر «#تا_ثبت_جهانی_توس» ۱۰ بر ۰ رضا شمس‌الدینی را از پیش‌رو برداشت. در وزن ۸۶ کیلوگرم در غیاب حسن یزدانی، علیرضا کریمی با انتخاب خدایی روی تشک رفت و با نتیجه ۱۳ بر ۲ وحید بیرانوند را به زانو درآورد. در وزن ۹۲ کیلوگرم اسماعیل محمودی موفق به ضربه فنی سیاوش ملکی، کشتی‌گیر خرم‌آبادی، شد و ۴ بر ۰ به برتری رسید. اما در ۹۷ کیلوگرم اسماعیل نجاتیان، کشتی‌گیر مشهدی، که هفته گذشته هم عملکرد بسیار خوبی روی تشک داشت، ۱۰ بر ۰ میثم نامداری را شکست داد و در وزن آخر جعفر شمس از «#تا_ثبت_جهانی_توس» با همان نتیجه ۱۰ بر ۰ علیرضا حسنوند را شکست داد.

تعویق دیدار نماینده کشتی استان در لیگ برتر
با توجه به هم‌زمانی هفته سوم دور رفت رقابت‌های لیگ‌برتر کشتی آزاد با سالروز شهادت امام رضا (ع) و همچنین درخواست کتبی تیم «تا ثبت جهانی توس» به‌علت همراهی ۳ کشتی‌گیر این تیم با تیم ملی امید در رقابت‌های جهانی مجارستان و هم‌زمانی بازی این تیم با ایام شهادت امام‌رضا (ع) در مشهد، دیدار این تیم با ستارگان ساری در هفته سوم لیگ برتر کشتی به ۲۳ آبان‌ماه موکول شد.

غیبت حسن‌اف و یزدانی
پیروزی تیم «#تا_ثبت_جهانی_توس» درحالی به دست آمد که این تیم از ۲ کشتی‌گیر اصلی و نامدار خود حسن یزدانی و جبرئیل حسن‌اف در ترکیب اصلی بهره نمی‌برد. البته مجید خدایی پیش‌تر هم اعلام کرده بود که در دیدار برابر هیئت کشتی خرم آباد بیشتر به کشتی‌گیران بومی و ذخیره میدان خواهد داد؛ اما هواداران کشتی در خراسان رضوی چشم انتظار نمایش حسن یزدانی با لباس تیم خود بر روی تشک هستند، اتفاقی که شاید از هفته آینده با شروع میزبانی‌های مشهد و توس در دور برگشت رخ دهد. اما در کنار غیبت یزدانی، غیبت جبرئیل حسن‌اف هم در ترکیب این تیم احساس شد. در حالی که جایگزین او نمایش خوبی روی تشک داشت، اما جبرئیل یکی از خوب‌های تیم «#تا_ثبت_جهانی_توس» در هفته اول بود و در هفته دوم هم می‌توانست جذابیت مسابقات را افزایش دهد. حسن یزدانی با مسئولان تیم «#تا_ثبت_جهانی_توس» بر سر عدم حضور در برخی مسابقات توافق کرده بود؛ اما با سپری‌شدن ۲ هفته از رقابت‌ها و گرم‌شدن تنور لیگ حالا میزبانی‌های مسابقات در مشهد افزایش خواهد یافت و باید منتظر حضور حسن یزدانی و جبرئیل حسن‌اف بر روی تشک بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->