پلمب ۴۵ مرکز مداخله گر سلامت در حوزه پوست و مو در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) پرداخت خسارت درمانی بازنشستگان کشوری ظرف ۷۲ ساعت خون‌های اهدایی ایرانی‌ها جزو سالم‌ترین‌های دنیاست اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۹ مرداد ۱۴۰۳) بازنشستگان را دریابید | فاصله حقوق بازنشستگان با «خط فقر» بیش از ۲۰ میلیون تومان است زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی با همسری که مسئولیت‌پذیر نیست، چه کنیم؟ تشخیص ۱۵۲ بیمار مبتلا به تب دنگی در کشور | اسامی شهر‌های آلوده به پشه آئدس اعلام شد چند روش ساده برای جلوگیری از کوچک شدن مغز
سرخط خبرها

شیر رایگان از آبان در مدارس ۸ استان توزیع می‌شود

  • کد خبر: ۷۵۸۸
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
شیر رایگان از آبان در مدارس ۸ استان توزیع می‌شود
بر اساس تصمیم پنجمین جلسه بررسی طرح توزیع رایگان شیر مدرسه، از ابتدای آبان سال جاری، این طرح اجرایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس قبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت طی ابلاغیه‌ای، نحوه اجرای این طرح در سال جاری را به انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ابلاغ کرد.
بر اساس این ابلاغیه، ۸ استان کمتر برخوردار بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان برای توزیع رایگان شیر مدرسه در نظر گرفته شده‌اند.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش پیش از این گفته بود که ستاد تنظیم بازار، پیشنهادی دارد که برای ۸ استان محروم کشور، شیر اختصاص دهند و خودشان حمایت کنند.

شیر رایگان از آبان در مدارس ۸ استان توزیع می‌شود

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->