کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

بازیکنان تیم ملی بسکتبال فرانسه را بیشتر بشناسید؛ از NBA تا رئال مادرید

  • کد خبر: ۷۵۹۴۵
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
بازیکنان تیم ملی بسکتبال فرانسه را بیشتر بشناسید؛ از NBA تا رئال مادرید
بازیکنان تیم ملی بسکتبال فرانسه در لیگ های مختلف دنیا دست به توپ هستند.

علیرضا امیری/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال فردا (شنبه) ساعت ۵:۳۰ ذقیقه صبح در سومین دیدار خود در المپیک توکیو به مصاف فرانسه خواهد رفت. از همین رو در این گزارش به بازیکنان تیم ملی فرانسه پرداخته ایم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

Frank Bryan Ntilikina
فرانک برایان ۲۳ ساله یک بازیکن بلژیکی الاصل است که برای تیم ملی فرانسه بازی می‌کند، او یکی از بازیکنان شاغل در NBA است و در تیم نیویورک نیکس عضویت دارد. او یک پوینت گارد است و قهرمانی زیر ۱۸ سال و زیر ۱۶ سال اروپا را نیز در کارنامه خود دارد.

Timothé Luwawu-Cabarrot‎
لوواوو بازیکن ۲۶ ساله در تیم بروکلین عضویت دارد و در سال ۲۰۱۶ از تیم فیلادلفیا درفت شده است، او یک شوتینگ گارد است و ۱۹۸ سانتی متر بلندای قامت اوست.

Thomas Heurtel
توماسبازیکن ۳۲ ساله در تیم رئال مادرید عضویت دارد، او پوینت گارد است و در کارنامه خود مقام سومی جام جهانی ۲۰۱۴ و قهرمانی اروپا ۲۰۱۳ را نیز دارد.

Nicolas batum
نیکولاس ۳۲ ساله در تیم کلیپرز عضویت دارد، پوزیشن بازی او small forward است و ۲۰۳ سانتی متر بلندای قامت اوست. در گذشته سابقه بازی برای پورتلند را هم داشته است.

Guerschon yabusele
این بازیکن ۲۵ سال سن دارد و پوزیشن بازی او power forward است، او در تیم رئال مادرید عضویت دارد و ۲۰۳ سانتی متر بلندای قامت اوست.

Evan fournier
پوزیشن بازی ایوان شوتینگ گارد است و در تیم بوستون سلتیک عضویت دارد، ۱۹۸ سانتی متر بلندای قامت فورنیر است و ۲۸ سال سن دارد، از باشگاه‌هایی که او بازی کرده می‌توان به دنور اشاره کرد.

Nando de Colo
ناندو ۳۴ ساله در تیم فنرباغچه ترکیه عضویت دارد، ۱۹۶ سانتی متر بلندای قامت اوست و در پوزیشن شوتینگ گارد بازی می‌کند. ناندو سابقه بازی در لیگ اسپانیا و NBA را هم دارد.

Vincent poirier
این بازیکن سنتر در تیم رئال مادرید عضویت دارد.  ۲۱۳ سانتی متر بلندای قامت اوست و ۲۷ سال سن دارد.

Andrew albicy
او با ۱۷۸ سانتی متر قد یکی از بازیکنان کوتاه قامت تیم فرانسه است که در پوزیشن پوینت گارد بازی می‌کند، این بازیکن فرانسوی در تیم Herbalife Gran Canaria عضویت دارد و ۳۱ ساله است.

RUDY Gobert
رودی یکی از بازیکنان مهم فرانسه با ۲۱۵ سانتی متر قد است، این سنتر هم در تیم Utah Jazz عضویت دارد، او ۲۹ ساله است.

Petr CORNELIE
او در تیم Elan Bearnais Pau-Lacq-Orthez عضویت دارد و یکی از سه بازیکن سنتر تیم فرانسه است،۲۱۱سانتی متر قد اوست و ۲۶ سال سن دارد.

Moustapha fall
مصطفی بلند قامت‌ترین بازیکن فرانسه با ۲۱۸ سانتی متر بلندای قامت است، او در تیم المپیاکوس یونان عضویت دارد و ۲۹ ساله است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->