کشف یک مزرعه استخراج غیرمجاز رمز ارز در مشهد (۲۷ تیر) افزایش ۷۰ درصدی اعضای پیوند شده از بیماران مرگ مغزی در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) هشدار سازمان بهداشت جهانی درمورد خطر همه‌گیری جدید ورود ۵۴ هزار و ۲۵۹ زائر در تاسوعا و عاشورای حسینی از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد قیمت بلیت پرواز نجف-تهران به ۱۲ میلیون تومان رسید گذرنامه زیارتی اربعین چندروزه صادر می‌شود؟ + جزئیات پلمب یک واحد صنفی به‌دلیل عرضه مرغ تاریخ‌گذشته در سبزوار (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازرس کل خراسان رضوی: سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد با قصور همراه بوده است اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس ترفندهای تمیز کردن خانه چرا مردان نباید مجرد بمانند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٧ تیر ١۴٠٣) | بارش رگباری باران در نیمه شمالی استان در اواخر هفته مصرف بی‌رویه‌ مُسکن‌ها می‌تواند برای بدن مضر باشد وزارت بهداشت: طی ۲ سال گذشته، ۲ هزار پزشک به مناطق محروم اعزام شدند خبر جدید از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) انتشار کلید اولیه کنکور‌ها و دفترچه سؤالات خارج‌ازکشور (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تأخیر چهارساعته پرواز مشهد_کیش (۲۶ تیر ۱۴۰۳) کشف بزرگ اموال سرقتی در مشهد | ۲۱۵۰ کیلو کابل سرقتی برق و مخابرات در روز‌های گرم تابستان چند لیوان آب بنوشیم؟ پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها طی ۵ روز آینده (۲۷ تیر ۱۴۰۳) کدام نان‌ها ماندگارتر هستند؟ آیا نگهداری نان در فریزر کار درستی است؟
سرخط خبرها

سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون برای متولدین ۱۳۴۵ و ماقبل فعال شد

  • کد خبر: ۷۶۰۱۴
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
  • ۲
سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون برای متولدین ۱۳۴۵ و ماقبل فعال شد
سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای ثبت‌نام کلیه افراد ۵۵ سال به بالا (متولدین ۱۳۴۵ و قبل از آن) باز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، متولدین سال ۱۳۴۵ و ماقبل آن می‌توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir و انتخاب استان و ثبت اطلاعات لازم نسبت به ثبت نام اقدام کرده و در نوبت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

همچنین متولدین ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۵ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان هستند نیز می‌توانند برای ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

تا ظهر روز جمعه (۸ مرداد ماه) بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ۹ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۲۹۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۵۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۶۴۸ دُز رسیده است.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
سلام من نام همسرم را ثبت نام کرم ولی اس ام اس نیامد چه کار کنم
س من باهمسرم نام نوشتم امابهدی هفته بااینکه پیامک امده ا.نوبت ی بهم ندادن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
من باهمسرم نوشتم اما برامن پبامک نیامده.بااینکه 52 سالدارم .پیامک نیامده براتزریق
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->