نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

شاید امتیاز تیم فوتبال بانوان «کیان» فروخته شود

  • کد خبر: ۷۶۷۶۱
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
شاید امتیاز تیم فوتبال بانوان «کیان» فروخته شود
تیم فوتبال بانوان کیان نیشابور به خاطر مشکلات مالی ممکن است امتیازش را واگذار نماید.
به گزارش شهرآرانیوز، شاید غیبت چهارده‌ساله دختران خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر فوتبال بانوان با بی‌توجهی‌ها طولانی‌تر شود و کیان نیشابور به‌دلیل نبود حمایت امتیازش را واگذار کند.
 
از سال۸۶ که لیگ‌برتر فوتبال بانوان آغازبه‌کار کرد، ۱۳دوره را پشت‌سر گذاشته است و تا امسال هیچ تیمی از خراسان‌رضوی در مسابقات حاضر نشده بود. چندبار تیم سایپا برای صعود به لیگ‌برتر دورخیز کرد، اما با بدشانسی به آن نرسید. درنهایت تیم کیان نیشابور توانست این طلسم چهارده‌ساله را بشکند.
 
سمانه چهکندی، باتجربه‌ترین فوتبالیست مشهدی حاضر در لیگ، با کارنامه‌ای درخشان و بیشترین تعداد قهرمانی است که امسال در کنار تیم کیان نیشابور بود و می‌توان گفت یکی از بازو‌های اصلی تیم بود که کمک کرد کیان لیگ‌برتری شود. چهکندی و طاهرخانی که هردو بازیکنان لیگ‌برتری شهرداری بم و از ملی‌پوشان هستند، توانستند بیشترین گل‌زنی را برای تیم نیشابور انجام دهند. هدایت تیم را شهناز جعفری برعهده داشت؛ سرمربی‌ای که در نوع خودش عملکرد جالبی داشته است. جعفری تیم کیان دختران را در رده‌های مختلف سنی به قهرمانی رسانده است و غیر از فوتبال توانست با همین بازیکنان در فوتسال هم جام طلایی استان را به خانه ببرد.
 
حالا اولین تیم لیگ‌برتری خراسان در تنهاترین حالت ممکنش قرار دارد و بعد از گذشت ۷۰ روز از جشن قهرمانی خود شنیده می‌شود قرار نیست رنگ لیگ‌برتر را ببیند. ملی‌پوش شهرداری بم و بازیکن‌مربی تیم کیان نیشابور ضمن ابراز تأسف از بی‌تجربگی مسئولان، از انصراف نماینده خراسان‌رضوی برای حضور در لیگ‌برتر فوتبال زنان خبر داده است.
 
سمانه چهکندی به‌عنوان بازیکن‌مربی در تیم دسته‌یکی کیان نیشابور در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران گفت: رؤیای هر بازیکن افتخارآفرینی برای زادگاهش است. از زمان پیوستنم به تیم کیان با بقیه سختی‌های زیادی را تجربه کردیم تا توانستیم تیم را به لیگ‌برتر برسانیم، اما در ادامه اقدامات لازم انجام نشد.
 
ملی‌پوش مشهدی ادامه داد: قبل از شروع کارم در کیان اعلام کردم که موفقیت در این چالش نیازمند برنامه‌ریزی و پشتیبانی قوی است و در صورت صعود، باید اقدامات لازم برای جذب بازیکن و حامی مالی انجام شود. متأسفانه تیم به‌دلیل نداشتن تجربه کافی دیر اقدام کرد و بازیکنانش را از دست داد.
او مدعی شد: باتوجه‌به وضعیت پیش‌آمده، احتمالا امتیاز کیان نیشابور هم فروخته شود. امیدوارم سال‌های آینده نماینده‌ای شایسته از مشهد را در لیگ‌برتر ببینیم تا بازیکنان جوان بتوانند فوتبال را در شهرشان دنبال کنند.
 
چهکندی درباره حضور در تیم شهرداری بم بیان کرد: باتوجه‌به حضور یازده‌ساله‌ام در بم، آنجا را خانه دوم خودم می‌دانم. با وجود پیشنهاد‌های مختلفی که داشتم، اولویتم بازی در تیم شهرداری بم است. قصد دارم با تلاشم و لطف خدا، قدرتمندانه ادامه دهم و در فوتبال زنان رکورد‌هایی را جابه‌جا کنم. تا الان به موفقیت‌های زیادی دست یافتم و در اندیشه مربیگری پس از فوتبال نیز هستم.
 
او همچنین درباره قرارداد‌ها در فوتبال زنان تصریح کرد: سقف قرارداد هر باشگاه باتوجه‌به وضعیت آن تعیین می‌شود. باتوجه‌به سختی‌ها و شرایطی که برای زنان در فوتبال وجود دارد و با وجود تلاش‌های زیادشان، مبلغ قرارداد‌ها خیلی کم است و به‌هیچ‌وجه قابل قیاس با فوتبال آقایان نیست.
چهکندی اضافه کرد: من همچنین منتظر عملی‌شدن قول‌هایی هستم که از سمت باشگاه کیان داده شده است. موارد و مسائل زیادی وجود دارد که امیدوارم زودتر در فوتبال زنان حل شوند تا مسیر برای فعالان این رشته هموارتر شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->