نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب
سرخط خبرها

وداع تلخ سعید معروف با تیم ملی

  • کد خبر: ۷۶۹۳۰
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
وداع تلخ سعید معروف با تیم ملی
در جهان والیبال المپیک برای بسیاری از والیبال بازان ممتاز جهان پایان خط ورزش قهرمانی بود، اما پایان زندگی نیست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، طی چند روز گذشته خوآن توره نا فوق ستاره تیم ملی ایتالیا اعلام بازنشستگی کرد. وی دوران پرمرارتی را به واسطه کوچ از سر ناچاری از کوبا به سوی ایتالیا پشت سر گذاشت و بعد با پیراهن یک کشور ثالث به افتخاراتی بزرگ دست پیدا کرد.

سعید معروف هم معرف همه جهانیان ورزش دوست است. او نیز بازی در تیم ملی را کنار گذاشت و گفته می‌شود که امیر غفور یکی دیگر از ستارگان بلندآوازه والیبال ایران قصد خداحافظی دارد. بانو لانگ بینگ سرمربی تیم ملی چین که از نوادر ورزش زنان جهان است و در دو کسوت بازیکن و مربی قهرمان المپیک شده بود نیز از دنیای مربیگری جدا شد. شکست‌های دراماتیک در لیگ جهانی با اشک و حسرت و شادی در هم آمیخت.

ایتالیا توسط هموطنان ولاسکو از دور مسابقات حذف شدند. لهستان شکست خورد و هنین مربی پرادعای این تیم زیر لبه تیغ قرار گرفت. برزیلی‌ها مقهور تیم استخوان درشت روسیه شدند و خروس‌های فرانسوی که در آستانه سقوط بودند، ناگهان سر از فینال درآوردند. تلخ و شیرین چاشنی مسابقات مهم ورزشی است. وقتی ایتالات متحده حذف می‌شود، شاید مرهمی بر زخم‌های ناکامی تیم ملی ایران باشد. اما خولیو ولاسکو که در ایتالیا مسئولیت دارد، درباره شکست این تیم و حذف آرژانتین حرف خوبی زد. او گفت: باید صبوری به خرج داد و به آینده امیدوار بود.

این روز‌ها که همه اهالی والیبال ما شمشیر از رو کشیده اند یک اصل مهم را نباید نادیده بگیرند و آن اینکه ما نسل طلایی دیگری داریم که نباید آنان را ناامید سازیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->