اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

یک طلبکار قدیمی حساب پرسپولیس را بست

  • کد خبر: ۷۷۲۹۵
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
یک طلبکار قدیمی حساب پرسپولیس را بست
یکی از طلبکاران قدیمی باشگاه پرسپولیس با برداشت ۵۰۰ میلیون تومان، حساب این باشگاه را بست.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، از سال ها پیش باشگاه پرسپولیس به یک آژانس هواپیمایی مبالغ زیادی را بدهکار بوده، مبالغی که تا بیش از ۳ میلیارد تومان هم افزایش پیدا کرد. در این سالها این شرکت هواپیمایی که مدیرش یکی از پرسپولیسی های شناخته شده است، بارها به باشگاه پرسپولیس سرویس‌های مختلفی داده و بارها پرواز های مختلفی را برای پرسپولیس فراهم کرده اما به همان اندازه هم از باشگاه پرسپولیس طلبکار بوده است.

 

این شرکت هواپیمایی از زمان علی اکبر طاهری تا امروز از باشگاه پرسپولیس مطالبات سنگینی داشته و هیچ وقت موفق به نقد کردن آنها نشده بود. در چند ماه گذشته هم این شرکت چند مرتبه برای دریافت مطالباتش اقدام کرد اما مانند سال‌های گذشته به جایی نرسید.

 

در همین خصوص مدیران این شرکت موفق شدند با حکم قضایی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از حساب باشگاه پرسپولیس برداشت کنند تا فقط قسمتی از مطالبات آنها صاف شود، همچنین این مسئله باعث شد تا حساب باشگاه پرسپولیس هم مسدود شود.

 

گفتنی است مدیران مختلف در دوره های مختلف مطالبات این شرکت را پرداخت نکردند تا کار به اینجا بکشد. نکته جالب اینجاست که پولی که از حساب باشگاه پرسپولیس کسب شده مبلغی بوده که برای شروع تمرینات و تامین امکانات برای شروع فصل در نظر گرفته شده بود که به این صورت از حساب باشگاه پرسپولیس کسر شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->