اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟ مخبر: جمهوری اسلامی ایران مخالف تحریم‌های یک‌جانبه ظالمانه در حوزه انرژی است + فیلم و عکس درخواست جامعه کارگری از رئیس‌جمهور آینده: به وضعیت معیشتی کارگران توجه کنید «سرمشق»، نمایه‌ای از خدمات دولت سیزدهم در خراسان‌رضوی | باید دستاورد‌های شهید رئیسی مورد تبیین قرار گیرد فردا همه پای کار وطن درباره پذیرش دیدگاه‌های سیاسی یکدیگر در رویداد‌های سیاسی رأی‌های طلایی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اشرف غنی احتمال استعفای خود را رد کرد

  • کد خبر: ۷۷۵۷۵
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
  • ۲
اشرف غنی احتمال استعفای خود را رد کرد
اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان دقایقی پیش با انتشار یک ویدئو از طریق تلویزیون ملی افغانستان احتمال استعفای خود را رد کرد و بر تلاش برای بازگرداندن شرایط عادی در این کشور تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در یک پیام ویدیویی در خصوص وضعیت کنونی افغانستان اعلام کرد که مشوره‌های گسترده را برای پایان بی‌ثباتی کنونی آغاز کرده و به زودی نتایج آن را با مردم شریک خواهد کرد.

 

 

اشرف غنی بعد از ظهر امروز (شنبه، 23 اسد- مرداد) از طریق تلویزیون ملی افغانستان اعلام کرد که همه می‌داند افغانستان با خطر بی ثباتی جدی مواجه است و اولویت او انسجام امور و اولویت دادن به پایان بی‌ثباتی است.

 

وی خطاب به مردم گفت، «در حالی که می‌دانم از حال و آینده تان نگران هستید؛ اما برایتان اطمینان می‌دهم که به عنوان رئیس جمهورتان تمرکز من به این است تا از گسترش بیشتر بی‌ثباتی، خشونت و آوارگی مردمم جلوگیری کنم.»

 

غنی خاطرنشان کرد: به عنوان یک رسالت تاریخی تلاش می‌کند تا نگذارد جنگ تحمیل شده بر مردم افغانستان ادامه یافته و باعث کشتار بیشتر مردم بی‌گناه و از دست رفتن دست آوردهای 20 ساله، تخریب تاسیسات عامه و بی ثباتی دوامدار شود.

 

وی گفت: «به همین دلیل مشورت‌های گسترده را در داخل دولت، بزرگان و رهبران سیاسی، نمایندگان اقشار مختلف مردم افغانستان و همکاران بین‌المللی ما آغاز کرده ام. مشوره‌ها در این رابطه به سرعت جریان دارد و نتایج آن بزودی با شما هموطنان عزیزم شریک خواهد شد.»

 

غنی تاکید کرد که همیشه برای افغان‌ها آبادی، سربلندی و سیالی با دنیا خواسته‌ و در همین راستا به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد.

 

این در حالی است که دکتر عبدالله دیروز از نشست کشورهای دخیل در موضوع افغانستان در قطر به کابل برگشت و گفته شده که او طرحی را در زمینه تشکیل حکومت موقت با رئیس جمهور غنی شریک کرده‌ است.

 

هرچند جزئیات این طرح واضح نشده؛ اما گفته می شود که بر بنیاد این طرح رئیس جمهور غنی از سمتش کنار می‌رود، آتش‌بس شش ماه اعلام شده و حکومت مشارکتی تشکیل می‌شود تا زمینه رابرای انتخابات زودهنگام فراهم خواهد کند.

 

منبع: خبرگزاری جمهور

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
طالبان با داعش هیچ تفاوتی ندارند دوباره نکاح اجباری دختران افغان عین داعش اگر سردارسلیمانی بود طالبانو درنطفه خفه میکرد طالبان یعنی خطر همیشگی برای مرزهای ایران دولت ایران بخاطر امنیت خودشم که شده باید طالبانو درنطفه خفه کنه وبه دولت افغانستان کمک کنه باید مانع کمک رسانی پاکستان و عربستان وروسیه به طالبان بشه امریکا زیرپوستی داره به طالبان کمک میکنه حالا که داعش ازقدرت افتاده طالبانو علم کرده وقتی پول واسلحه بله طالبان قطع بشه اونها دیگه قدرتی برای پیشروی ندارند امیدوارم اونهایی که درایران مسوولند این مطلبو بخونند طالبان یعنی خطر خطر خطر همیشگی برای ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
اقای اشرف غنی ازدولت ایران درخواست کمک کن طالبان بزرگترین خطر برای ایران هست نزارید کشورتونو طالبان غصب کنه
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->